25 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb een vestje i.p.v. een jasje voor het naar huis gaan. Alles lange mouwen, vestje en dekentje mee. Gewoon bij de prenatal gekocht! Misschien is dat iets?
7 maanden geleden
Hou er rekening mee dat dikkere jasjes in een maxi cosi erg worden afgeraden.
Dit is niet veilig.
Beter inderdaad een vest en deken of goede voetenzak.
7 maanden geleden
Ik heb laatst de Baby Jack Lugo off white van Koeka gekocht. Heerlijke stof voor de zomerperiode en 100% katoen.
7 maanden geleden
Ik heb geen jasje voor de baby maar wel een voetenzak voor in de maxicosi voor de koudere dagen. Ik heb deze ook gebruikt bij mijn dochter die in november is geboren. Een jas bij zo’n kleintje vond ik alleen maar gedoe…
7 maanden geleden
Prental heeft jasjes. Ik ga zelfde jasje gebruiken als bij mijn eerste.
7 maanden geleden
Wij hebben een wollen van de H&M en een dunner jasje van 1+ in de family. Beide in maat 56 gekocht zodat het iets makkelijker is om aan te doen
7 maanden geleden
Reactie op Myrthe1411
Ik heb geen jasje voor de baby maar wel een voetenzak voor in de maxicosi v ...
Wij precies hetzelfde 👌🌟
7 maanden geleden
Wij hebben bij prenatal zo een berenpakje / jumpsuit jasje aangeschaft in maat 50 voor over z’n outfitje en vind dat echt super cute haha
7 maanden geleden
Ik heb uit een tweedehands pakket een heel schattig jasje, maar ook warme pakjes (zonder voetjes of capuchon) in maat 50 en 56. Dus ik denk dat we het jasje niet gaan gebruiken want dat is toch onhandiger met capuchon en in de MC. Je kan een plan B maken met laagjes en een los dekentje?
7 maanden geleden
Ik heb via Vinted een wollen Cosilana jasje gekocht. Het is eigenlijk meer een soort vestje, maar wol reguleert zelf de warmte dus ideaal voor warmer/koud weer en ze kunnen er als het goed is 3 maatjes mee doen!
7 maanden geleden
Heb zelf geen jasje. Dat draagt hij maar één keer wss in de aankomende tijd qua weer.. dus ik heb dekentjes en een berenpakje. Berenpakje kan hij ook vaker aan