370 Reacties

vorig jaar

Super leuk! 🫶🏼

vorig jaar

Nog een work in progress maar al superblij met hoe het er uit gaat zien!

vorig jaar

Super mooi! Beetje jaloers wel...😜 wij hebben geen extra slaapkamer en al 2 jaar op zoek naar een huis... 🥲

vorig jaar

Reactie op Mama-Eef

Super mooi! Beetje jaloers wel...😜 wij hebben geen extra slaapkamer en al ...
Wij hebben ook geen extra kamer 🤭 Kleine meid gaat toch het eerste jaar lekker bij mij liggen. We zijn wel bezig met een huis maar dat is een enorm bouwval geen idee hoe verstandig dat is met een peuter en zwanger 🤭😅

vorig jaar

Reactie op KittyNootje

Wij hebben ook geen extra kamer 🤭 Kleine meid gaat toch het eerste jaar le ...
Haha nee. Alles op z'n tijd. Het huis loopt nu niet meer weg. Succes met klussen! 😊

vorig jaar

Wij moeten nog gaan verbouwen. We gaan op zolder 2 kamer erbij maken, dan gaat mijn man zijn kantoor naar zolder en word zijn kamer de babykamer 🥰 de komende weken komt mijn schoonvader hard klussen 😇

vorig jaar

Wij gaan begin april (met 28 weken) nog verhuizen en kunnen dan gelijk de babykamer inrichten. Wij krijgen alle meubels tweedehands van mijn schoonzus ☺️🩷

vorig jaar

Tot nu toe alleen nog maar een commode aangeschaft (20 weken), maar zo blij mee!!🤩

vorig jaar

Wow wat snel!!! En wat ziet het er leuk uit!!

vorig jaar

Reactie op FleurKelders

Welke kleur heb je op de muur?

vorig jaar

Hier ook helaas geen babykamer om te vullen 🥺 Stiekem toch zin om een kamertje te maken, maar ja, qua ruimte niet handig. Hebben 2 normale slaapkamers (1 voor ons en 1 voor onze dochter) en 1 kleine kamer, maar die kleine kamer staat nu nog vol met onze kledingkasten e.d. en die kunnen we nog niet in onze slaapkamer zetten.. want dan kunnen we de co-sleeper daar niet neerzetten als de baby er is… Zo onhandig 🥲 Dus ook pas als de baby uit onze kamer is (6-12 maanden wss), dan pas de kasten verhuizen en babykamer inrichten.. oftewel, 2026 🥹

vorig jaar

Reactie op FleurKelders

Wat een leuk behang 💖

vorig jaar

Reactie op Janesan

Welke kleur heb je op de muur?
De IG KH K-389 van Karwei zelf.

vorig jaar

Reactie op Chan-84

Wat een leuk behang 💖
Dankjewel, is van Little Dutch! Het Fairy forest behang :)

vorig jaar

Reactie op FleurKelders

Dankjewel, is van Little Dutch! Het Fairy forest behang :)
Het heeft mij wat verder geholpen 😊❤️.. weet het geslacht nog niet maar vind dit ook leuk met groen.. geniet van de komende tijd!
Tot nu toe alleen nog maar een commode aangeschaft (20 weken), maar zo blij ...
Heeel leuk! Waar heb je deze vandaan?

vorig jaar

Reactie op AdembenemendeCeder390027

Heeel leuk! Waar heb je deze vandaan?
Marktplaats! Melding ingeschakeld voor “houten ladekast” en wekenlang gewacht tot er een pareltje voorbij kwam voor €50 😊

vorig jaar

Dit is ons kamertje 🩵

vorig jaar

Reactie op Nifl

Dit is ons kamertje 🩵
En een leeshoekje

vorig jaar

Ik ben wel heel benieuwd naar de mensen die net als ons ook spachtelputz of een structuurmuur hebben, wat jullie voor leuks met de muur doen, aangezien behang niet gaat.