31 Reacties
vorig jaar
Ik ga vooral niet meer voor een aerosleep 😅😅
Hier trekt de warme volledig doorheen dus in de winter zal je kindje het sneller koud hebben 🙈🙈
vorig jaar
Reactie op KittyNootje
Hier trekt de warme volledi ...
Ah goed om te weten dankjewel! Zelf al een idee welke of nog even kijken?
vorig jaar
Ik heb de himlavalv van ikea. Ik zou het niet nog een keer kopen, volgens mij slaapt mijn kindje er prima op maar mijn zoontje kwijlt erg veel, de Matrashoes zelf wil ik daarom nog wel eens wassen, er zit geen reserve hoes bij die je erbij kan kopen dus dat word lastig. De binnenkant is van een soort plastic verbonden draden zodat je erdoorheen kan ademen en het af kan spuiten bij overgeven bijv. Maar warmte houdt het matras dus ook slecht vast. Vind het niet zo top ...
vorig jaar
Reactie op KittyNootje
Hier trekt de warme volledi ...
Wij zijn juist heel blij met onze aerosleep! In het begin zonder topper, dan heb je geen warmteverlies, en daarna hebben ze toch een warme slaapzak aan. We hebben uiteindelijk ook ons reisbedje ook van aerosleep, met de reis topper erin. Dan ligt het voor haar daarin ook vertrouwd.
Alle kdv's gebruiken ook aerosleep, dat vond ik wel een fijn idee. Niet zozeer qua verstikking. Maar dat overal beetje zelfde ligt
vorig jaar
Hier een matras van Prenatal zelf, met het logo van een beer dacht ik. Ze hebben verschillende varianten met elke een dier erop. Is ademend, hoes kun je wassen, stevig matras maar niet te hard (koudschuim) en onze dochter heeft daar altijd goed op geslapen! Ik vond aerosleep altijd zo'n onzin, echt een marketing ding. Terwijl onze dochter ook een buikdrager was toen ze ouder werd. Voor onze zoon gebruiken we hetzelfde matras, want hij is echt totaal niet versleten!😊
vorig jaar
Ik weet nog niet welke wel, maar vooral dat het geen Aerosleep wordt. Ik kreeg een item van het programma Radar doorgestuurd over babymatrasjes (van een paar maanden terug) en vond het schokkend om te zien hoe er misbruik wordt gemaakt door bedrijven van het feit dat je alles zo goed mogelijk wil doen als nieuwe ouder.
vorig jaar
Reactie op ZonMaanSterren
Ik weet nog niet welke wel, maar vooral dat het geen Aerosleep wordt. Ik kr ...
Wat lief je reactie en wat goed om te weten! Wij gaan dat ook even kijken en inderdaad… erg eigenlijk ja 😵💫
vorig jaar
Reactie op Amomb
Hier een matras van Prenatal zelf, met het logo van een beer dacht ik. Ze h ...
Ah super dankjewel 🥰
vorig jaar
Reactie op Daisy_xje
Dit is echt een aanrader! Hier ook tevreden mee!
Super goed om te weten! Dankjulliewel voor de reacties
vorig jaar
Reactie op ZonMaanSterren
Ik weet nog niet welke wel, maar vooral dat het geen Aerosleep wordt. Ik kr ...
Ik heb de link gevonden : https://youtu.be/m7HbeDP2UuI?si=Zd9T6KM4uKxx-bqO
Dacht er zijn vast meer die dit item even willen terugzien
vorig jaar
Reactie op Kira20
Wij hadden die vd Ikea. Een ventilerent matras met wasbare hoes.
Nog helem ...
Welke van de ikea?
vorig jaar
Reactie op AftastendeFluistering434875
Ik heb de link gevonden : https://youtu.be/m7HbeDP2UuI?si=Zd9T6KM4uKxx-bqO
...
Jaa we hebben hem vanmorgen gekeken. Best bizar he
vorig jaar
Reactie op EvaMarjolein
Jaa we hebben hem vanmorgen gekeken. Best bizar he
Absoluut!