31 Reacties

vorig jaar

Ik ga vooral niet meer voor een aerosleep 😅😅 Hier trekt de warme volledig doorheen dus in de winter zal je kindje het sneller koud hebben 🙈🙈

vorig jaar

Reactie op KittyNootje

Ik ga vooral niet meer voor een aerosleep 😅😅 Hier trekt de warme volledi ...
Ah goed om te weten dankjewel! Zelf al een idee welke of nog even kijken?

vorig jaar

Ik heb de himlavalv van ikea. Ik zou het niet nog een keer kopen, volgens mij slaapt mijn kindje er prima op maar mijn zoontje kwijlt erg veel, de Matrashoes zelf wil ik daarom nog wel eens wassen, er zit geen reserve hoes bij die je erbij kan kopen dus dat word lastig. De binnenkant is van een soort plastic verbonden draden zodat je erdoorheen kan ademen en het af kan spuiten bij overgeven bijv. Maar warmte houdt het matras dus ook slecht vast. Vind het niet zo top ...

vorig jaar

Van de IKEA HIMLAVALV ideaal kan je eventueel onder de douche uitspoelen

vorig jaar

Reactie op Sophias

Van de IKEA HIMLAVALV ideaal kan je eventueel onder de douche uitspoelen
Dit is echt een aanrader! Hier ook tevreden mee!

vorig jaar

Reactie op KittyNootje

Ik ga vooral niet meer voor een aerosleep 😅😅 Hier trekt de warme volledi ...
Wij zijn juist heel blij met onze aerosleep! In het begin zonder topper, dan heb je geen warmteverlies, en daarna hebben ze toch een warme slaapzak aan. We hebben uiteindelijk ook ons reisbedje ook van aerosleep, met de reis topper erin. Dan ligt het voor haar daarin ook vertrouwd. Alle kdv's gebruiken ook aerosleep, dat vond ik wel een fijn idee. Niet zozeer qua verstikking. Maar dat overal beetje zelfde ligt

vorig jaar

Reactie op Daisy_xje

Deze hebben wij ook. Heel fijn matras! Makkelijk schoon te maken, veilig voor buikslapers doordat het goed doorademend is en goed qua prijs.

vorig jaar

Hier een matras van Prenatal zelf, met het logo van een beer dacht ik. Ze hebben verschillende varianten met elke een dier erop. Is ademend, hoes kun je wassen, stevig matras maar niet te hard (koudschuim) en onze dochter heeft daar altijd goed op geslapen! Ik vond aerosleep altijd zo'n onzin, echt een marketing ding. Terwijl onze dochter ook een buikdrager was toen ze ouder werd. Voor onze zoon gebruiken we hetzelfde matras, want hij is echt totaal niet versleten!😊

vorig jaar

Reactie op Amomb

Hier een matras van Prenatal zelf, met het logo van een beer dacht ik. Ze h ...
Buikslaper bedoel ik

vorig jaar

Ik weet nog niet welke wel, maar vooral dat het geen Aerosleep wordt. Ik kreeg een item van het programma Radar doorgestuurd over babymatrasjes (van een paar maanden terug) en vond het schokkend om te zien hoe er misbruik wordt gemaakt door bedrijven van het feit dat je alles zo goed mogelijk wil doen als nieuwe ouder.

vorig jaar

Reactie op ZonMaanSterren

Ik weet nog niet welke wel, maar vooral dat het geen Aerosleep wordt. Ik kr ...
Wat lief je reactie en wat goed om te weten! Wij gaan dat ook even kijken en inderdaad… erg eigenlijk ja 😵‍💫

vorig jaar

Reactie op Amomb

Hier een matras van Prenatal zelf, met het logo van een beer dacht ik. Ze h ...
Ah super dankjewel 🥰

vorig jaar

Reactie op Daisy_xje

Super goed om te weten! Dankjulliewel voor de reacties

vorig jaar

Wij hadden die vd Ikea. Een ventilerent matras met wasbare hoes. Nog helemaal prima en gaan m voor de 2e ook gebruiken.

Reactie op ZonMaanSterren

Ik weet nog niet welke wel, maar vooral dat het geen Aerosleep wordt. Ik kr ...
Ik heb de link gevonden : https://youtu.be/m7HbeDP2UuI?si=Zd9T6KM4uKxx-bqO Dacht er zijn vast meer die dit item even willen terugzien

vorig jaar

Reactie op Kira20

Wij hadden die vd Ikea. Een ventilerent matras met wasbare hoes. Nog helem ...
Welke van de ikea?

vorig jaar

Reactie op AftastendeFluistering434875

Jaa we hebben hem vanmorgen gekeken. Best bizar he

Reactie op EvaMarjolein

Jaa we hebben hem vanmorgen gekeken. Best bizar he
Absoluut!

vorig jaar

Ik schrok van het filmpje! Wij zelf hebben de : Zzzoo airgosafe Koala ledikantmatras incl topper besteld . Ik kan hier eigenlijk alleen goede dingen over vinden. En dat het matrasje als beste uit de test van de consumentenbond is gekomen deze zomer.

vorig jaar

Wij hebben voor ons dochtertje de Himlavalv gebruikt en deze gaat ook naar de baby. Zijn er tevreden over!