44 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op RoosB✨
Ben je ook geweest toen je zwanger? Zou je mij wat meer kunnen vertellen ov ...
Niet zwanger wel vaak. Ik zou aanraden om op Kaapstad te vliegen daar ergens voor 3 dagen wat boeken om te acclimatisen (daar veeeeel warmer rond die tijd)
Zeker bezoekje aan simonsbay brengen en dan rustig aan via hermanus kustlijn over de gardenroute naar portelizabeth.
Langs de route zijn ook heel veel bezienswaardigheden
19 dagen geleden
Om een leuke trip samen te stellen kun je ook kijken wat voor rondreizen allerlei reisorganisaties aanbieden, dan weet je een beetje wat de "must see" plaatsen zijn. En vervolgens daar zelf een reis uit samenstellen op je eigen tempo en wensen. Zo hebben wij het toen iig gedaan en beviel wel goed
19 dagen geleden
Reactie op Luluzinha
Ik zat inderdaad ook te denken aan Tenerife / Gran Canaria ivm het weer en ...
Wij zitten hier ook aan te denken, ik vind Gran Canaria alleen een beetje oude bende, vergane glorie ofzo haha. In elk geval Playa d’Ingles, daar willen we niet meer heen. Heeft iemand tips voor leukere plekjes op Gran Canaria of Tenerife?
19 dagen geleden
Reactie op MK-89
Tenerife vond ik echt heel leuk! Wij zaten toen in hotel vanilla garden. De ...
Ah leuk, ik ga eens kijken. Ik zag jouw comment met dat hotel al idd hihi maar is Adults Only en ik heb al een zoontje van bijna 2 😊 niet echt een Babymoon meer dus, maar wel een laatste vakantie met z’n drietjes! 💕
19 dagen geleden
Wij gaan naar Aruba eind februari/begin maart🤩
Troepje stond al gepland voordat ik zwanger raakte, nu word het dus een “babymoon” 😝
19 dagen geleden
Reactie op AangenameMarmer529590
Wij oook! We dachten zelf aan Curacao, maar is misschien te ver weg. Teneri ...
Wij gaan ook naar Aruba, is 2 keer zo lang in het vliegtuig… maar wel gegarandeerd lekker weer😅🤩
19 dagen geleden
Wij willen begin maart naar Tenerife! We zaten ook te twijfelen over Aruba, maar dat vinden we toch iets te prijzig voor een weekje.
19 dagen geleden
Ik zit nu dus wel beetje in dubio. Tweede helft januari wordt de bovenverdieping verbouwd. Hele badkamer er uit en weer nieuwe terug. Muren verplaatsen en zorgen dat we een kinderkamer met deur komt. Want nu zit de trap naar zolder in die kamer(ouder huis waar later derde verdieping opgezet is)
Dit is dus best een grote verbouwing. Die 6 weken moet duren 😂😂
Dus op z’n vroegst denk ik dat maart pas lukt om weg te gaan als we nog geld hebben 😂😂😂😂
Maar ik vrees dat afgelopen jaar naar Egypte onze laatste verre reis is geweest voorlopig
18 dagen geleden
Ahh goed topic, hier precies dezelfde vraag!🙌🏼
Los van de bestemming: hoe ervaren zwangere dames het verre vliegen? Wat zouden jullie als maximale vluchttijden aanhouden? En als je naar Zuid-Afrika bijv gaat, hou je dan een tussenstop om even te lopen of ga je met een rechtstreekse vlucht?
En wat kan ik (eerste zwangerschap) verwachten van mijn energie rond 25-30 weken? Kan je dan nog elke dag cingen ondernemen of wordt het vooral een babymoon aan het strand/zwembad?
18 dagen geleden
Reactie op NO
Los van de bestemming: hoe ...
Rond de 30 weken werd het bij mij wel echt al zwaarder in mijn vorige zwangerschappen. Ben met 17 weken nog naar New York geweest en dat was echt toen heel goed te doen! De lange vlucht en daar de hele dag lopen was ook prima te doen.
Rond de 25-30 weken zou ik wel kiezen voor een rustigere vakantie maar dit kan denk ik wel heel erg verschillen per persoon!
18 dagen geleden
Reactie op NO
Los van de bestemming: hoe ...
Verschilt echt heel erg per persoon en hoe fit je bent! Ik ging mijn eerste zwangerschap met 28wkn naar Sicilië en kon daar om de dag nog wel een wandeling van 15km maken in de bergen. Mijn vriendin was met 20wkn al moe na een halfuurtje wandelen in het park. Dus voor jezelf aanvoelen!
17 dagen geleden
Hi! Groot gelijk :) Wij gaan naar Sri Lanka, dikke aanrader. Ik ben dan 20 weken zwanger.
16 dagen geleden
Reactie op kirstenbesems
Hi! Groot gelijk :) Wij gaan naar Sri Lanka, dikke aanrader. Ik ben dan 20 ...
Sri Lanka is geweldig! Vind je het niet spannend dat er dengue voorkomt? Daarom slaan wij dat soort bestemmingen namelijk over, maar ik vraag me soms af of we niet te voorzichtig zijn. Ben daarom benieuwd hoe jij hierover denkt :)
16 dagen geleden
Hallo allemaal, we zijn ons ook aan het orienteren om begin maart nog op vakantie te gaan (ben dan 27 wkn). Misschien Egypte of Bonaire. Een luie zonvakantie. Hoe denken jullie hierover? Ik hoop toch dat ik tegen die tijd niet al te moe ben en nog dingen kan. Tot hoeveel wkn is het eigenlijk aan te raden om op vakantie gaan?