15 Reacties

vorige maand

Babydump, veel overzichtelijker! Bij babypark stonden er heel vaak geen prijzen bij, of wist niet om welke type/afmetingen het ging.
Babydump! Is tevens ook veel goedkoper ☺️

vorige maand

Allebei dezelfde eigenaar. Babypark veel betere service, mooiere en grotere winkels over het algemeen. Babydump is iets meer een prijsvechter maar ligt ook maar net aan het product!
Baby dump Houten ben ik laatst heel goed geholpen. Enorm veel wandelwagens hebben ze boven staan. En mocht je naar het toilet moeten, die zit ook boven. Ik had me rot gezocht 😅

Reactie op VindingrijkeFontein381161

Baby dump Houten ben ik laatst heel goed geholpen. Enorm veel wandelwagens ...
Haha hele goede! Word vaak bezocht 🙈 Dank jullie wel allemaal! Dan word het Babydump 🤗

vorige maand

Ik heb alles gekocht bij baby dump in Houten. Werd super geholpen en alles werd thuis bezorgd. Prettig personeel die goed op de hoogte is over alles!

vorige maand

Ik ben pas bij de (nieuwe) Babydump in Hoogeveen geweest die is mooi en een bertje vergelijkbaar qua Babypark. Zelf ben ik niet zo van de Babydumps qua indeling van de winkels, doet beetje goedkoop aan ofzo. Zelf vind ik de Babypark in Amersfoort een heerlijke winkel om te winkelen. Maar qua aanbod scheelt het zo goed als niks, dus je doet er geen goed of fout mee

vorige maand

Levering is door hetzelfde bedrijf. Hier kwamen ze meubels brengen via Babydump en hadden ze Babypark kleding aan haha! Qua winkel vinden wij Babydump fijner en persoonlijker 🥰

vorige maand

Ik zou naar de grote prenatal in Amersfoort gaan

vorige maand

Babypark zijn wij echt mega goed geholpen. Gaat een medewerker met je de hele winkel door, voor alles wat je wil kopen. Heel fijn!

vorige maand

Babydump vond ik echt een rommeltje, spullen gek neergezet en totaal geen aardig personeel..dit was wel in Utrecht

vorige maand

Babydump in Leiderdorp is een prachtige winkel. Babypark is niet bij ons in de buurt.
Wij vinden babypark fijn. Overigens zijn beide winkels van dezelfde eigenaar. Dus je vind er in essentie hetzelfde alleen de ene is iets opgeruimder dan de ander. Wij hadden wel een slechte ervaring met het wandelwagen shoppen daar omdat ze vooral advies gaven over hun eigen merk Dubati, die ook heel duur is. Maar we hebben bijvoorbeeld wel het kamertje bij babypark gekocht en toen heel fijn geholpen. Veel plezier!
Babypark is veel exclusiever met duurdere merken. Zo vind je en nanami bijv of hele grote collecties van jollein, little dutch, koeka etc. Babypark heeft net wat meer van die merkjes (ook qua kleertjes) wat babydump niet heeft. De winkel is ruimer opgezet en goede service. Ik ga voor advies en te snuffelen naar de Babypark maar koop het uiteindelijk bij de babydump want die hebben gewoon veel betere aanbieding. Dan heb ik het niet over het textiel maar gewoon de kinderwagen, maxicosi etc. Ondanks dat ze beide dezelfde eigenaar hebben zijn de winkels hier in de regio (Limburg) wel echt anders ingedeeld. Prenatal zou ik even mee opletten, ik heb namelijk van babydump (dat dan wel), gehoord dat het financieel niet zo goed zou gaan met de prenatal. Ik heb er dus nog niets durven kopen ivm garantie etc. Ze stonden dit jaar ook niet op de negenmaandenbeurs terwijl ze daar normaal een mega stand hadden.

vorige maand

Nog even iets, zowel Babypark als de Babydump hebben een laagste prijs garantie. Dus stel je koopt iets bij één van deze winkels en het is binnen 2 weken ergens anders (of bij hunzelf) goedkoper, dan kun je een claim of mailtje sturen en dan krijg je het verschil terug. Hierdoor heb ik zelf ook al iets van €100,00 teruggekregen