9 Reacties

4 dagen geleden

Als de dokter niks gezegd heeft zou ik gewoon lekker leuke dingen doen! Rust nemen als je moe bent en drank laten staan, verder niet te gestrest over zijn hoor!

4 dagen geleden

Dat word dan wel heel krampachtig! Je mag nog steeds leven en van alles doen we zijn zwanger niet van porselein😊😊 Dan zou ik ook niet met de danslessen van mijn oudste mee mogen doen (peuterdans) met al het geren en gespring, en dan kan ik ook beter stoppen met werken (gastouder) Geloof me dat is allemaal niet van invloed je kleintje zit daar goed tegen beschermd, ga genieten en leven mama🥰

4 dagen geleden

Neee er is geen reden om je in te houden! Bewegen is alleen maar goed. Pas na 12 weken moet je er rekening mee houden dat je bepaalde dingen niet doet qua buikspieren en weet ik veel, kickboksen ofzo. Je kan natuurlijk wel eerder moe zijn, maar dat merk je vanzelf :)

4 dagen geleden

Ik begrijp je helemaal. De verloskundige zei dat ik zelfs de halve marathon gewoon kon gaan lopen. Terwijl ik al bang ben om fout in bed te liggen… Ben een super actief en sportief persoon, en werk in de bediening in een mega druk restaurant. Maar ben zelf bang om te hard te lopen tijdens t werk 😅 Slaat nergens op. Maar toch, ben zo bang om het toch te gek te maken qua werk en sport dat ik m’n lichaam teveel uitput… Dus blijf ik smoesjes verzinnen om mezelf niet teveel te belasten tot ik zeker weet dat hij/zij goed zit en goed groeit…

4 dagen geleden

Ik zou juist veel leuke dingen blijven doen. Je bent tenminste zwanger, niet ziek denk ik dan maar. 😇 En je moet toch ergens je lekker kunnen ontspannen en dingen ondernemen zorgt voor minder stress 😁 je lichaam verteld je vanzelf dat je even moet rusten. De ene dag kan ik bijna de hele dag wel slapen en de andere dag ben ik de hele tijd op stap met vrienden en snapt niemand waarom ik niet moe wordt haha. En bewegen is juist super gezond voor je kindje. Heb ook al heel veel gelezen dat als je goed blijft bewegen en beetje sporten dit super bevoordeling is voor het bevallen en het kind 😁

4 dagen geleden

Ik zou bungeejumpen, paragliden en wat andere extreme sporten achterwegen laten. Maar verder lekker alles doen. Beetje beweging ga je je juist ook beter voelen. Overigens is stress nu 1 van de slechtste dingen voor je. Dus probeer je lekker te ontspannen!!!

4 dagen geleden

Nee joh! Gewoon lekker leven!

3 dagen geleden

Nou ik had gisteren dus best wat gedanst en nu doen mijn borsten geen pijn meer en ik voel me niet meer misselijk… het is zo’n mindfuck!

3 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Nou ik had gisteren dus best wat gedanst en nu doen mijn borsten geen pijn ...
Maar dat is echt toeval, zonder dansen was het niet anders geweest, kwaaltjes kunnen heel constant zijn maar ook komen en gaan. Bij mij blijft het gewoon constant ondanks inspanning of ontspanning