35 Reacties

7 maanden geleden

Edit - inhoud verwijderd - offtopic Jaleesa|Moderator

7 maanden geleden

Eens. Echt niet meer oke.

7 maanden geleden

Ze vraagt niet om jullie mening.. maar om suggesties voor een goede kliniek. Ik ken er helaas geen, maar wilde even zeggen dat je mensen in hun waarde moet laten met wat zij beslissen voor hun kindje🙇🏼‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op AardigeSchat329012

Je kon ook de topic NIET openen 🙂 en verder gaan met je eigen zwangerschap. Succes meid

7 maanden geleden

Reactie op AardigeSchat329012

Verdiep je eens in de gezondheidsvoordelen van het besnijden van een jongetje. Dan praat je wel anders.

7 maanden geleden

Reactie op RobuusteOlijf227012

Arm kind toen me eerste zoon op latere leeftijd besneden moest worden om medische redenen. Mens je hoeft niet te reageren.

7 maanden geleden

Besnijdeniskliniek! Die trekken door heel Nederland en komen een keer paar maand ergens in de buurt. Is ook mijn eerste zoon en jongen in de familie dus heb ook even rondgevraagd :) Ps. Wat een achterlijke reacties zeg. Kan me daar enorm aan storen. Hopelijk krijgen ze een opmerking? Wat ze overtreden mijns inziens de gedragsregels. Veel succes 😘

7 maanden geleden

Reactie op Rubrubski

Arm kind toen me eerste zoon op latere leeftijd besneden moest worden om me ...
Precies dit dus! Dat is pas zielig als je op latere leeftijd dat moet ondergaan. Niet eens te spreken over hygiëne en cosmetisch.🙈🤭

7 maanden geleden

Reactie op OumivanA

Verdiep je eens in de gezondheidsvoordelen van het besnijden van een jonget ...
Zijn er letterlijk niet? Mutilatie kent geen voordelen, al helemaal bij kinderen zonder medische indicatie. Dat is ook het consensus onder artsen wereldwijd

7 maanden geleden

Reactie op Neonlights

Zijn er letterlijk niet? Mutilatie kent geen voordelen, al helemaal bij kin ...
Voor jou misschien niet, maar voor anderen wel. Daarnaast heeft ze niet om jullie mening gevraagd.

7 maanden geleden

Reactie op Neonlights

Nou kent toch wel voordelen hoor, vooral op latere leeftijd🤪 Zijn vrouwen toch een heel stuk blijer mee!

7 maanden geleden

Reactie op Neonlights

Haha serieus. Om een besnijdenis bij een man een mutilatie te noemen zegt meer over jou kennis. En je probeert wijs te praten maar weet je de betekenis van consensus? Je beweert dus dat alle artsen wereldwijd afgesproken hebben dat een besnijdenis bij jongens geen enkele gezondheidsvoordelen heeft én zelfs mutilatie is?! Meid, ga je verdiepen in reeds gedane studies ipv nonsens praten op een forum.

7 maanden geleden

Reactie op Rubrubski

Arm kind toen me eerste zoon op latere leeftijd besneden moest worden om me ...

7 maanden geleden

7 maanden geleden

Besnijdeniscentrum in Amsterdam was ik heel tevreden over

7 maanden geleden

Staat staat er zelf over in het verloskundige boek!

7 maanden geleden

Wat een nare reacties! Het is jou kindje dus jou keuze trek je er niks van aan ☺️

7 maanden geleden

Reactie op Ummabdillaah

Voor jou misschien niet, maar voor anderen wel. Daarnaast heeft ze niet om ...
Ja moet je het niet niet posten hè, dan kan je ook andere denkende treffen die reageren!

7 maanden geleden

Reactie op RobuusteOlijf227012

Je hebt het over God, maar sommige mensen doen dit juist ook vanwege hun geloof.. Ik snap ook niet waarom je zo negatief blijft reageren op dit topic. Moet je van jouw god mensen ook niet in hun waarde laten ook al hebben ze een andere mening of perceptie? Beetje kortzichtig hoe je reageert, maar dat zegt meer wat over jou.