43 Reacties

7 maanden geleden

Ik vond de serie From echt super goed!

7 maanden geleden

Yellowstone

7 maanden geleden

Het nieuwe seizoen van You vind ik echt geweldig :)

7 maanden geleden

The Sinner op Netflix vond ik echt super leuk! The good place is ook geweldig. Dat zijn mijn 2 favoriete series 😁 Loki op disney vond ik ook leuk maar als je wat minder van sciencefiction houd is die misschien niet zo geweldig, en hij is een stuk beter begrijpbaar als je al marvel films hebt gekeken haha

7 maanden geleden

- gossip girl - downton Abbey - YOU - Suits - Rings of Power - Fargo

7 maanden geleden

Misschien helemaal uit de richting maar anime is heel erg leuk!

7 maanden geleden

Is wel een oudere serie, maar one tree Hill. Volgens mij te bekijken of HBO en Prime

7 maanden geleden

The rookie is echt top! Zo heb ik ook greys anatomy, 911, 911 lonestar, desperate housewives, grace and frankie, the good doctor, blacklist, lucifer, dynasty, virgin river, shameless, ghosts, devious maids, high potential, castle, white collar, station 19, siren Hoop dat je hiermee vooruit kan

7 maanden geleden

De Harlan Coben series op netflix: Safe, the Stranger, Stan close, the Woods, Fool me onze. En nog een paar geloof ik:-)

7 maanden geleden

Stay Close, niet Stan close... en Fool me once

7 maanden geleden

Voor extra amusement zou je ook nog podcasts kunnen luisteren! Ik kan je een maandje gratis podimo delen via een PB

7 maanden geleden

Favoriet allertijden: Outlander! Verder ook goed/leuk: Ginny and Georgia Good girls Dead to me Desperate housewives Working moms Schitts Creek Virgin river Parenthood New girl Succes!

7 maanden geleden

Geen echte serie maar wel lekker als je nesteldrang hebt en eens wat hersenloze tv wil kijken; ik kijk nu afleveringen van Je Huis op Orde. Daarin gaan ze huizen van mensen met bizar veel spullen opruimen. Het is nu mijn guilty pleasure haha. Alle afleveringen staan op het youtube kanaal van sbs.

7 maanden geleden

Good girls. Virgin river. Glaskupan. Alles van american murder. Alles van untold. One day Ja bridgerton uiteraard The kardashians Greys anatomy Never have i ever Dead to me Gone girl (film) Gone girls (serie) Trial 4 The menendez brothers of monsters, the lyle and Eric menendez story Sky Rojo (vond ik erg goed/leuk) Clickbait Selfmade I just killed my dad De series van harlan coban Madre de alquiler The starling The devil next door Monster No good deed This is the zodiac speaking Cold case Who killed jonbenet ramsey American murder laci peterson Clarcksons farm is ook wel leuk op prime Ik dood nu de tijd met veel my 600 lb life op hbo Hbo: 90 day series zijn ook erg leuk

7 maanden geleden

Ik kijk echt graag reality 🤣. The secret lives of Mormon wives is top en ik kijk the real housewife’s off Beverly Hills vanaf seizoen 1. Echt geweldig. Neem het wel met een korrel zout. Ik vond from indd ook heel goed maar is wel science fiction. Upload op Amazon is ook leuk maar ook science fiction maar wel leuk liefdes verhaal. Verder: - The Marvelous Mrs. Maisel - one day - maid - you

7 maanden geleden

Dag&Nacht Het roer om Ik vertrek Ik vertrek voor de liefde Daar gaan ze weer De wijkagent Bureau Rotterdam Dertigers Boer zoekt vrouw Grote gezinnen grote vakanties Grote gezinnen emigreren Een huis vol Een huis vol emigreert

7 maanden geleden

Prison break Breaking bad Vis a vis Alba Queen of the south (heeft nog een vervolg maar even kwijt hoe die heet) Greys anatomy

7 maanden geleden

Outlander Ginny & Georgia Bridgerton Emily in Paris Suits Peaky Blinders Greys Anatomy The Pit Virgin River Nobody Wants This Als je van Kdrama houdt: King the Land When the Phone rings Love Next Door Queen of Tears My Demon It's Okay to not be Okay Mr. Plankton My Name The Glory

7 maanden geleden

This is us, 6 seizoenen! Erg leuk

7 maanden geleden

Reign! Al weet ik zo niet waar je die kunt zien.