12 Reacties

8 maanden geleden

Gewoon een xl katoenen nachtjapon wat lijkt op een wijde lange tshirt dat tot stuk over je billen heen valt, en al voor 10€ te koop , eventjes rondkijken

8 maanden geleden

Ik heb nog nooit gehoord van het merk bevallingsjurkje maar als dat bestaat en duur is ook nog vind ik het afzetterij en puur marketing ipv uberhaupt nodig , zo’n shirt-jurkje wat ik net benoemde die heb ik een paar liggen die ik voor een oaar euro gekocht heb , en die heb ik als piama tijdens zwangerschap, en tijdens periode na bevalling gewoon super fijn gedragen vorige keer, en nu liggen ze ook weer klaar voor in de kast

8 maanden geleden

Vriendin van mij raden hem wel aan, die was er echt heel blij mee en heeft hem veel gedragen na de bevalling, want snachts voeden was dan ook heel makkelijk zonder het helemaal koud te krijgen. Plus ze gaf aan dat het echt een hele fijne stof is. Twijfel zelf ook nog steeds door de prijs 😅

8 maanden geleden

Ik heb hem gekocht. Ben nu 33 weken maar moest vorige week onverwacht naar het ziekenhuis door aanhoudende pijn in mijn buik. Heb het jurkje toen maar vast aangedaan. Ik vond hem toen al handig, want ze wilden een hartfilmpje van de kleine maken en met een paar drukknoopjes los konden ze bij mijn buik. Heb er een nacht in geslapen en de stof was erg fijn! Of het bij de bevalling net zo handig is hoop ik over een paar weken pas uit te vinden, maar voor nu was ik er al heel blij mee

8 maanden geleden

Ik heb een mousseline stof blouse gekocht van de C&A in de grootste maat zodat hij heel oversized valt en wat langer is. Deze gebruik ik nu lekker alvast in huis en deze wil ik straks aan doen bij de bevalling. Fijn stofje en makkelijk te dragen ook straks met borstvoeding oid door de knoopjes. Ook een betere prijs, 2 tientjes. Misschien is dit ook wel iets voor jou? 🤰☺️

8 maanden geleden

Ik heb er een van mijn vorige bevalling, vond hem heel fijn! Wel halverwege uitgedaan dus had op het einde niks meer aan. Heb er verder veel plezier van gehad in de kraamweek en de tijd daarna. Echt ideaal!

8 maanden geleden

Ik had er een gekocht, toen ineens een weeen storm en kreeg een ziekenhuis jurk aan stond er totaal niet bij stil dat ik die jurk had alles behalve bezig met het omkleden 🫣

8 maanden geleden

Reactie op Stroopwafel97

Ik heb er hier twee van gekocht https://nl.boohoo.com/zwangerschap-geribbel ...
Zit dit lekker? Ziet er wel goed uit!

8 maanden geleden

Reactie op VeerkrachtigeOlijf453983

Zit dit lekker? Ziet er wel goed uit!
Het is een fijn stofje, de pyjama is alleen niet heel lang😅

8 maanden geleden

Ik had een winactie gewonnen, en heb toen 2 jurkjes uitgekozen. Ik ben voor de zwarte ziekenhuisproof gegaan omdat ik medisch ben en voor een zwarte rib met korte mouwen. Ik vind ze echt heerlijk zacht qua stof en zitten fantastisch! Ook zijn de drukknoopjes veel chiller dan normale knoopjes en lijkt me dit met borstvoeding ook veel handiger en sneller dan gewone. Ik heb het ribjurkje ook nu al gewoon als jurkje gedragen en veel complimentjes gehad!

8 maanden geleden

Ik vind ze heerlijk! Bij m’n eerste 5.5 jaar geleden de eerste aangeschaft. Vooral na de bevalling vond ik hem erg fijn, zeker met borstvoeding. Heb hem ook na de borstvoedingsperiode veel gedragen, gewoon omdat het zo’n fijn stofje is. Bij m’n tweede zwangerschap een extra jurkje aangeschaft met korte mouwen, omdat ik het in de zomer zo warm had tijdens het voeden. Nu zwanger van de derde en nóg twee extra jurkjes aangeschaft. Heb er nu dus twee met korte mouwen en twee met lange mouwen. Wil weer borstvoeding geven en dan vind ik het echt ideaal. M’n allereerste jurkje begint nu wat dun te worden qua stof, maar dat is op zich niet zo gek na 5 jaar heel veel dragen. Ik ben dus ook te spreken over de kwaliteit. 5 jaar geleden kon je kiezen voor een extra lange en normale uitvoering, maar volgens mij is die optie er nu niet meer. Ik ben niet lang (1.58m) en voor mij zijn ze prima.