5 Reacties

2 dagen geleden

Waarom zou je buik niet groeien? Als je kindje eenmaal groot genoeg is kan het niet anders dan dat je buik gaat groeien. Mocht je een gekantelde baarmoeder hebben duurt het misschien iets langer, maar groeien zal die zeker, alleen echt nog niet met 5 weken. Dan zijn het je opgezette darmen.

2 dagen geleden

Meid, je maakt in een uur al 4 topics aan met allemaal onzekerheden. Ik snap dat dit een onzekere tijd is. Dit is waarschijnlijk voor iedereen zo. Als je je over al deze dingen zo een zorgen blijft maken is het misschien verstandig om dit te bespreken met je verloskundige of de huisarts. Zij kunnen jou verder helpen hiermee.

2 dagen geleden

Hier met 7 weken echt al een verschil, maar dat zijn de darmen inderdaad 😅

één dag geleden

Hoi! Dit is echt bij iedereen anders. Bij mijn eerste zwangerschap kon je pas echt goed zien dat ik zwanger was bij 27 weken ofzo. Daarvoor wel af en toe een opgezette buik door m'n darmen idd. Maar bij vriendinnen was dat soms weer heel anders. Niets om je zorgen over te maken en anders idd even de verloskundige bellen!

één dag geleden

Voor de 12 weken zijn het vooral darmen die je kunt zien. Maar daarna mogelijk echt het kindje. Sommige ook echt pas rond 20 weken 🥰 Ik ben nu 5.6 en al twee weken problemen met normale broeken. Dat het te erg drukt op mijn buik. Gelukkig heb ik heel veel stretch broeken die wel fijn zitten