8 Reacties

17 dagen geleden
Reactie op ginn_
Kan gewoon bandenpijn zijn inderdaad, die krampjes voelen vaak als menstrua ...
Aah thanks! Ja dat idee had ik ook inderdaad. Google zei ook dat over harde buiken. Thanks!

17 dagen geleden
Het zou best bandenpijn kunnen zijn. Is de pijn net boven je schaambot en dan krullend naar boven tot ongeveer je heup/buik? Ik heb bandenpijn sinds 12 weken. Was niks ernstigs aan :)

17 dagen geleden
Reactie op Liekje9596
Het zou best bandenpijn kunnen zijn. Is de pijn net boven je schaambot en d ...
Ja vooral aan de zijkanten van mijn onderbuik. Ik noem het steeds op de plek waar, toen ik nog ongesteld werd, kramp kreeg als ik ongesteld was.

16 dagen geleden
Dat is inderdaad bandenpijn denk ik. Bij mijn eerste had ik dat ook heel erg... Nu bij de tweede (nog) niet gelukkig.
Kan geen kwaad, is alleen pijnlijk...

15 dagen geleden
Hier met 18 weken precies het zelfde! Soms zelfs best pijnlijk en buik lijkt erg gevoelig van onder mijn navel tot schaambot.

14 dagen geleden
klinkt inderdaad als bandenpijn. bij mij is het nu de 3de zwangerschap en het begon erg vroeg. vandaag 21 weken en gister dacht ik dat ik van mn graadje afging nadat ik opzit na een tijdje zitten. flink bij rond de liezen/schaambot/onderbuik kon nog maar amper lopen. nu 1 dag verder en veel gerust zover dat gaat met 2 kids en merk dat een wasje aanzetten al teveel is. deze zwangerschap is zo anders dan de vorige 2. vanaf het begin al niet kunnen werken ipv de gore luchtjes op mijn werk.. en alles is al snel teveel.. kijk heel erg op tegen de komende 19 weken als ik er aan denk dat het nog zolang duurt en mijn lichaam niet bepaald mee werkt moet ik alweer bijna janken.. zo nu is het klaar met mijn klaagzang 😅