11 Reacties

één dag geleden

Ik heb juist precies het tegenover gestelde. Toen ik thuis kwam van vakantie 1 action test gedaan savonds en smorgens een cb test (3+) en daarna juist helemaal niet meer getest, heb in januari een miskraam gehad en ben juist doods bang dat ik mogelijk ineens teleurgesteld ga worden met een test die minder positief is. Ook merk ik juist dat ik soms super onzeker word door sommige berichten hier op het forum. Soms open ik wat en sluit meteen de app weer af omdat ik niet wil gaan twijfelen. Heb over een week de eerste echo met 8+1 dus daar wachten we nu gewoon op. Tot die tijd ga ik geen extra testen doen en vertrouw ik erop dat het nu wel goed gaat.

één dag geleden

Het is niet zozeer erg maar het is ook geen zekerheid! Het is maar schijnzekerheid... zelfs als het mis is zal het niet meteen aflopen. Plus dat je je zelf onnodig onzeker kan maken, je zal niet de eerste zijn die ineens lichtere testen krijgt maar waarbij het wel gewoon goed zit! Probeer te vertrouwen op je lichaam en je kindje

één dag geleden

Reactie op lisetteDR

Ik heb juist precies het tegenover gestelde. Toen ik thuis kwam van vakanti ...
Heel herkenbaar! Hier ook een miskramen gehad in juli, daarom heb ik deze ronde alleen op mijn NOD getest en daarna gewacht op de vitaliteitsecho met 7 weken. Maar zeker doen wat goed voor je voelt. Een test die weer wit wordt is niet goed, maar een oplopende test geeft helaas ook geen garanties

één dag geleden

Heel herkenbaar. Ik ben zwanger van ons 2e kindje. Maar het liefst test ik iedere dag. Bij de 1e zijn we meer dan een jaar bezig geweest, heb ik 2x een miskraam gehad en daarna utrogestan gekregen om miskramen te voorkomen. Nu mocht ik meteen starten met utrogestan en bij de 3e ronde was het al raak. Zo onwerkelijk want we gingen er van uit dat we wel weer een jaar bezig zouden zijn. Dus nu blijft die test drang zo sterk puur om te bevestigen dat het "echt" is.

één dag geleden

Reactie op VWJ

Heel herkenbaar! Hier ook een miskramen gehad in juli, daarom heb ik deze ...
Ja precies. Ik kon niet testen op mijn nod, zaten in Sri Lanka dus kon pas testen toen ik al dik 1,5 week over tijd was. Vermoedens door symptomen hadden we uiteraard al wel. Ik wacht het gewoon af. Vind het nu ook mega spannend maar door meer of minder te testen denk ik niet dat dat gevoel gaat veranderen. Ene dag zijn de symptomen ook erger dan de andere dag dus dat maakt ook weer onzeker. Probeer gewoon vertrouwen te houden dat het nu wel goed zit en dat we volgende week naar een mooi kloppend hartje mogen kijken.

één dag geleden

Reactie op lisetteDR

Ja precies. Ik kon niet testen op mijn nod, zaten in Sri Lanka dus kon pas ...
Jaa het is toch een kwestie van afwachten tot de echo. En daarna tot de volgende, enzovoorts. Hoe moeilijk het ook is, maar probeer vertrouwen te houden 🙏🏻 ik hoop voor je op een voorspoedige zwangerschap

één dag geleden

Ik ben vandaag 7 weken… mijn test vandaag lijkt iets lichter dan een week terug…. Nu de symptomen ook minder zijn maak ik me echt mega zorgen.

één dag geleden

Dit heb ik ook ik doe dat ook tot dat ik de eerste echo heb

één dag geleden

Reactie op lisetteDR

Ik heb juist precies het tegenover gestelde. Toen ik thuis kwam van vakanti ...
Ik heb precies hetzelfde. 1 test gedaan en volgende week echo.. ik zou echt helemaal gek worden als ik elke dag ga testen. Ik focus gewoon lekker op werk, geniet van de symptomen wat aan mijzelf bewijst dat ik nog steeds gewoon zwanger ben en ik kan niet wachten tot ik het kloppend hartje zie op de echo ☺️

20 uur geleden

Ik herken me heel erg in jouw verhaal, en het is gewoon erg lastig. Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt, rationeel weet je dat je niet meer moet testen en gewoon moet afwachten tot de eerste echo. Je hebt toch geen invloed op hoe het gaat. Maar dan toch denk je weer: ik ga een test doen om te kijken of mijn lijntje wel oploopt. Ik vind het doodvermoeiend want na een test ben ik toch weer in de stress. Nu ik dit typ denk ik alweer, makkelijk praten want ben zelf aan het afwachten tot mijn sensitest pakketje wordt bezorgd 😂 mijn laatste sensitest is van 19 oktober dus hij toch echt duidelijker MOETEN zijn. Vreselijk dit. Heb nu met mijzelf de afspraak: straks nog 1 testje en dan is het KLAAR met testen. 😅 Ik wens jou veel wijsheid en succes de komende dagen 🩵🩷

18 uur geleden

Heel herkenbaar! Ik heb nu 5,4 week en heb (doordat ik nu op vakantie ben) aan de verloskundige advies gevraagd. Heel kort door de bocht, als er geen bloedverlies is. Dan kun je er bijna vanuit gaan dat het goed zit. Dat houd ik aan, en geeft me veel rust. Tot ik op de wc zit, dan check ik toch altijd even of er geen bloed bij zit