49 Reacties

5 dagen geleden

Ik zit in hetzelfde schuitje.. vannacht een klein beetje helderrood bloedverlies en de rest van de dag af en toe wat bruin slijm. Ik ben nu ongeveer 5 weken en de verloskundige gaf aan dat een echo misschien iets te snel is, omdat een kloppend hartje toch nog niet te zien/horen is en er daarmee dus ook niet echt uitsluitsel gaat zijn over dat het ‘gewoon’ goed gaat. Ook gaf ze aan dat het wel positief klinkt dat het echte helderrode bloed niet heeft doorgezet.. ik heb nu een afspraak staan voor a.s. dinsdag (ook nog steeds vrij vroeg!) dus gelukkig zit ik niet heel lang in spanning.. ik hoop op goed nieuws voor ons allemaal 🍀

5 dagen geleden

Reactie op haiii2

Ik zit in hetzelfde schuitje.. vannacht een klein beetje helderrood bloedve ...
Ik hoop inderdaad dat het voor ons allemaal goed nieuws blijkt en niets ernstigs met onze babies✨️

5 dagen geleden

Reactie op haiii2

Ik zit in hetzelfde schuitje.. vannacht een klein beetje helderrood bloedve ...
Dit gaf ze ook aan bij mij toen ze gisteren avond belde. Het is een onzekere periode! Afgelopen weken kon ik niet op me buik slapen dat voelde niet prettig aan me buik en borsten. Vannacht lukte dat wel… ? Nu gaan me gedachten alle kanten op. Wel misselijk met opstaan maar nog steeds met afvegen bruin bloed. Ze vertelde ook nog dat als dit zaterdag nog zo is dat ik dan langs mag komen.

5 dagen geleden

Reactie op jacqi

Dit gaf ze ook aan bij mij toen ze gisteren avond belde. Het is een onzeker ...
Ik heb precies hetzelfde! Mijn borsten zijn ook ineens een stuk minder gevoelig. Ik zei al tegen mijn man, ik voel me eigenlijk niet meer zwanger.. denk dat ik zo de verloskundige maar weer ga bellen. Ik was blij dat ik dinsdag sowieso al een afspraak had staan maar dat voelt ineens als heel ver weg..

5 dagen geleden

Reactie op haiii2

Ik heb precies hetzelfde! Mijn borsten zijn ook ineens een stuk minder gevo ...
Zo naar de onzekerheid! 😞 ja ze wou zaterdag bij mij kijken of de zwangerschap dan wel op de goede plek zit. Heb je nog bloed?

5 dagen geleden

Reactie op jacqi

Zo naar de onzekerheid! 😞 ja ze wou zaterdag bij mij kijken of de zwangers ...
Echt lastig! ☹️ ik heb net de assistente gesproken en zij was na mijn verhaal nog niet gelijk ongerust. Wel willen ze graag mijn ongerustheid wegnemen dus ik hoor vanmiddag meer; dan belt de verloskundige zelf even terug. Fingers crossed! 🤞🏻 Sterkte met nog een dagje wachten en dan hopelijk morgen goed nieuws voor jou! 🍀

5 dagen geleden

Hoe is t bij jullie? Bij mij lijkt t nog niet afgenomen, dus heb gebeld. Straks om 16u mag ik nog langs komen.

5 dagen geleden

Reactie op JB5

Hoe is t bij jullie? Bij mij lijkt t nog niet afgenomen, dus heb gebeld. ...
Wat super fijn dat je mag langs komen! Heb je nog rood of bruin bloed? Ik voel me de hele dag al misselijk maar nog wel wat bruin bloed ….

4 dagen geleden

Rood, al lijkt t sinds vanmiddag minder. Ook de krampen. Helaas nog geen uitsluitsel. Ik verwacht zondag of maandag 5 week te zijn en dan is t überhaupt lastig om op deze termijn wat te zien. Er was dus ook nog niets zichtbaar. Qua klachten wel reëel dat het een miskraam kan zijn, en nog kleine kans dat het gewoon nog niet zichtbaar was. 4 nov vervolg afspraak. Heel veel eerder zou weinig verschil maken. Dus, +2 weken spanning 😥

4 dagen geleden

Reactie op JB5

Rood, al lijkt t sinds vanmiddag minder. Ook de krampen. Helaas nog geen u ...
Hmm blijft idd dus nog even onzeker.. zo lastig is dit! Ik zal voor ons duimen!!

4 dagen geleden

Reactie op JB5

Rood, al lijkt t sinds vanmiddag minder. Ook de krampen. Helaas nog geen u ...
En een cb om te zien of je testen oplopen?

4 dagen geleden

Reactie op Lovely!

En een cb om te zien of je testen oplopen?
Ja wil ik ergens volgende week ook nog wel ff doen

4 dagen geleden

Reactie op Lovely!

En een cb om te zien of je testen oplopen?
Om te kijken hoeveel weken er staat?

4 dagen geleden

Reactie op jacqi

Om te kijken hoeveel weken er staat?
Ja of er toch nog oploop is. Maar dan eerst een gewone hoor

4 dagen geleden

Net een echo gehad. Zag er goed uit voor dit termijn. Vruchtzakje en dooierzakje te zien. Geen garantie. Mag daarom met 7 weken terug komen. De echo van 8 weken blijft ook staan.

3 dagen geleden

Reactie op jacqi

Net een echo gehad. Zag er goed uit voor dit termijn. Vruchtzakje en dooier ...
Wat fijn om te horen!

3 dagen geleden

De verloskundige had mij gisteren ook nog gebeld. Ook zij was niet per se gelijk heel ongerust. We hebben daarom besloten om te wachten tot de geplande afspraak van dinsdag. Enige voordeel van wachten tot na het weekend is dat het lijkt alsof ik héél lang weekend heb (ik probeer het maar positief te zien 😅)!

3 dagen geleden

Reactie op jacqi

Net een echo gehad. Zag er goed uit voor dit termijn. Vruchtzakje en dooier ...
Oh wat een goed bericht! Blijft spannend! Bloed je nog steeds een beetje? En heb je ook kramp/pijn gehad?

3 dagen geleden

Reactie op haiii2

De verloskundige had mij gisteren ook nog gebeld. Ook zij was niet per se g ...
Lang weekend 🙈.... oei

3 dagen geleden

Reactie op jacqi

Net een echo gehad. Zag er goed uit voor dit termijn. Vruchtzakje en dooier ...
Wat fijn!!