31 Reacties

4 dagen geleden

Ja! En ze loopt hier nu rond als een bijna 3 jarige (meerdere bloedingen gehad bij mijn oudste)

4 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja! En ze loopt hier nu rond als een bijna 3 jarige (meerdere bloedingen ge ...
Ah wat fijn om te lezen! Na de hartslag gezien te hebben is de kans klein voor een miskraam zei de VK, maar toch blijft het onzeker.

4 dagen geleden

Reactie op Emii

Ah wat fijn om te lezen! Na de hartslag gezien te hebben is de kans klein v ...
Klopt idd wat mij werd verteld in de fertiliteitskliniek is dat de kans op een miskraam nog 5% is als het hartje klopt, dus idd echt heel klein!

4 dagen geleden

Ik heb tot nu toe behoorlijk wat bloedverlies gehad, maar ook bij mij werd er een kloppend hartje en gezond kindje gezien. Nu 9 weken zwanger, dus altijd nog wel spannend maar ik krijg wel steeds meer hoop

4 dagen geleden

Hadden ze ook een idee waardoor je bloedverlies had? Ik heb ook veel bloedverlies (gehad) en ook in mijn vorige zwangerschap. Kwam/komt door een hematoom(bloeduitstorting) in mn baarmoeder. Heb ook een gezond zoontje! En nu ook weer een kloppend hartje. Wel heel spannend hè!

4 dagen geleden

Hier ook steeds bloedverlies.. maar van de week een kloppend hartje gezien! Ze zag wel dat er een nieuwe bloeding zat en gisteren inderdaad weer bloedverlies.. kan nog alle kanten op dus. Vind het mentaal wel erg zwaar hoor die onzekerheid! Wel fijn te lezen dat het vaker gebeurd en het gewoon goed zit.

4 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Hadden ze ook een idee waardoor je bloedverlies had? Ik heb ook veel bloedv ...
Toen ik pril zwanger was heb ik ook een echo gehad en toen was er een plekje met bloed in de baarmoeder zeiden ze. Ze zei toen ook dat ik wellicht bloed kon verliezen, vandaag kon ze dat plekje niet zien en waarschijnlijk dat het is. Maar toch die twijfel en onzekerheid vanuit mijn kant. Fijn dat jij het goed hebt ervaren en is afgelopen!

4 dagen geleden

Reactie op Debster86

Hier ook steeds bloedverlies.. maar van de week een kloppend hartje gezien! ...
Ik voel je helemaal! Hebben ze ook gezegd waarom er nieuwe bloedingen zitten in de baarmoeder?

4 dagen geleden

Reactie op Emii

Toen ik pril zwanger was heb ik ook een echo gehad en toen was er een plekj ...
En voor mijn gevoel is dit wel veel voor zo een bloeding

4 dagen geleden

Reactie op Emii

Toen ik pril zwanger was heb ik ook een echo gehad en toen was er een plekj ...
Ah oké, klinkt wel ongeveer gelijk… heel spannend allemaal. Maar inderdaad het kan dus gewoon goed aflopen. Ik had wel als advies gekregen niet te sporten en niet te tillen. Misschien voor jou ook goed om daar rekening mee te houden? En anders kun je het met je verloskundige bespreken eventueel of dat ook voor jou zo is?

4 dagen geleden

Reactie op Emii

Ik voel je helemaal! Hebben ze ook gezegd waarom er nieuwe bloedingen zitte ...
Waarschijnlijk gewoon de innesteling en een gevoelige baarmoeder.. spannend he en lastig die onzekerheid!

4 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Ah oké, klinkt wel ongeveer gelijk… heel spannend allemaal. Maar inderdaad ...
Ga ik doen! Dank je wel voor het meedenken <3

4 dagen geleden

Reactie op Debster86

Waarschijnlijk gewoon de innesteling en een gevoelige baarmoeder.. spannend ...
Ja pff en hoe!! Ik hoop dat dat het is :(

Reactie op BAMPatricia

Ja! En ze loopt hier nu rond als een bijna 3 jarige (meerdere bloedingen ge ...
Hoe ernstig waren die bloedingen?

4 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Hoe ernstig waren die bloedingen?
Wel tot een compleet rode toilet... dus behoorlijk flink! We hebben nooit kunnen achterhalen waarom

Reactie op BAMPatricia

Wel tot een compleet rode toilet... dus behoorlijk flink! We hebben nooit k ...
Echt gewoon menstruatie hoeveelheid dus ?

Reactie op BAMPatricia

Wel tot een compleet rode toilet... dus behoorlijk flink! We hebben nooit k ...
En had je er buikpiin bij ?

4 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Echt gewoon menstruatie hoeveelheid dus ?
Heb jij er ook last van? Op dit moment lijkt het bij mij op een lichte menstruatie het neemt niet af.

Reactie op Emii

Heb jij er ook last van? Op dit moment lijkt het bij mij op een lichte mens ...
Ik heb er ook last van maar vind het best wel heftig gewoon

4 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Ik heb er ook last van maar vind het best wel heftig gewoon
Snap ik helemaal, ik vind het ook echt heftig en spannend omdat het echt op een beginnende miskraam lijkt.. vooral omdat ik het twee keer heb meegemaakt