25 Reacties

22 dagen geleden

Dat is lastig te zeggen. Vaak binnen 2 weken. Maar het kan ook zijn dat de miskraam niet vanzelf op gang komt en dat je licht bloedverlies blijft houden. Dan zou je evt tabletten moeten nemen of een curretage moeten ondergaan. Licht bloedverlies hoeft niets te betekenen! Het kan best zijn dat het nog een innestelingsbloeding is of dat er een vaatje gesprongen is!🩷 Hoe is het bloedverlies nu?

22 dagen geleden

Wat ontzettend naar! Ik hoop dat het meevalt. Ik heb begrepen dat bij bloedverlies de kans 50/50 is dat het toch nog goed zit. Ik heb in augustus een biochemische zwangerschap gehad. Dat uitte zich in een positieve test. Een paar dagen later licht bloedverlies zonder krampen en niet veel later testte ik negatief. Ik hoop dat het bij jou goed afloopt.🍀

22 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties, het is dus afwachten..Ik heb na die eerste druppels geen bloedverlies meer gehad.. ook geen kramp ofzo… mijn test gaf gisteren nog wel 3+ aan.. maar dat zegt vast niet echt iets..

22 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Bedankt voor jullie reacties, het is dus afwachten..Ik heb na die eerste dr ...
Heb je verder nog wel last van zwangerschapssymptomen? Toen het bij mij weg was gegaan waren de symptomen weg toen het bloedverlies over was

22 dagen geleden

Reactie op VWJ

Heb je verder nog wel last van zwangerschapssymptomen? Toen het bij mij we ...
Mis was gegaan*

22 dagen geleden

Reactie op VWJ

Heb je verder nog wel last van zwangerschapssymptomen? Toen het bij mij we ...
Nog wel gevoelige borsten..

22 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Nog wel gevoelige borsten..
Laten we van het positieve uitgaan. Veel sterkte met alle spanningen 🙏🏻

19 dagen geleden

Inmiddels toch buikpijn, steken en krampen. En toename bloedverlies.. 💔

19 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Inmiddels toch buikpijn, steken en krampen. En toename bloedverlies.. 💔
Ach nee ! Wat vreselijk om te horen zeg😔. Ik wens je veel sterkte!❤️

19 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Ach nee ! Wat vreselijk om te horen zeg😔. Ik wens je veel sterkte!❤️
Dankjewel 🥹

18 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Inmiddels toch buikpijn, steken en krampen. En toename bloedverlies.. 💔
Bij mij hetzelfde helaas 🥲

18 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Inmiddels toch buikpijn, steken en krampen. En toename bloedverlies.. 💔
Wat vreselijk voor je, heel veel sterkte ❤️‍🩹

18 dagen geleden

Reactie op Mamaaprilenjuni

Bij mij hetzelfde helaas 🥲
Wat verschrikkelijk, veel sterkte en kracht 💜

18 dagen geleden

Reactie op Mamaaprilenjuni

Bij mij hetzelfde helaas 🥲
Ah 😢…. Zo ontzettend vervelend.. die onzekerheid….. heb je al contact met je VK gehad?

18 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Inmiddels toch buikpijn, steken en krampen. En toename bloedverlies.. 💔
Heel veel sterkte❤️ geef jezelf de tijd.

17 dagen geleden

Ik ben vanmorgen voor een echo geweest… er blijkt een hematoom zichtbaar in mn baarmoeder en nog een vruchtzakje waar (nog) geen kloppend hartje zichtbaar is… mijn vorige zwangerschap begon ook zo …. En tot week 16 bloedverlies gehad en ze zagen tot week 24 dat hematoom… uiteindelijk toen na een hele spannende periode een gezond kindje gekregen… Nu weer veel spanning dus!

14 dagen geleden

Reactie op Preggo91

Ik ben vanmorgen voor een echo geweest… er blijkt een hematoom zichtbaar in ...
Hoever zou je zijn tijdens de echo? Het is wel herkenbaar dus, qua je vorige zwangerschap

14 dagen geleden

Hier nu helaas ook bloedverlies. Vk zegt dat ik naar het ziekenhuis moet. Maar de vorige keer deden ze daar helemaal niks. En met een klein kindje zie ik het niet zitten om naar het ziekenhuis te gaan.

14 dagen geleden

Reactie op Mademoiselle123

Hier nu helaas ook bloedverlies. Vk zegt dat ik naar het ziekenhuis moet. M ...
Vind het gek dat je vk zegt dat je na het ziekenhuis moet? Geeft ze hier een aanleiding voor?

14 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Vind het gek dat je vk zegt dat je na het ziekenhuis moet? Geeft ze hier ee ...
Ik woon in Frankrijk. Hier is alles vrij medisch. Bevallen gaat ook sws in het ziekenhuis. Heb een NL vk benaderd die hier ook woont en die zegt het is te vroeg voor een echo. Kan ook innesteling zijn nog. Ik weet t allemaal niet. Maar ik ga iig niet naar het ziekenhuis. Toen ik daar in januari was lieten ze me 3 uur in een kamertje zitten met een infuus in mn arm die niet aangesloten was en mn dochter moest echt slapen. En brak de tent nog net niet af daar. Trauma’s van.