4 Reacties

9 dagen geleden

Nee dit is geen teken, kwaaltjes zijn geen graadmeter voor of het wel of niet goed gaat. Er bestaan kwaaltjesvrije zwangerschappen en vol in de kwaaltjes.. en bij miskramen is het net zo toraal geen kwaaltjes of juist wel.... daar kan je het niet op beoordelen

9 dagen geleden

Kwaaltjes komen en gaan. Je kan zelfs zonder kwaaltjes de eerste weken doorkomen waardoor sommigen niet eens in de gaten hebben dat ze zwanger zijn. Een geruststelling, ik vind deze eerste weken ook rete spannend. Je wilt zo graag de bevestiging dat het goed zit. Hopelijk kun je het. Geduld nog even opbrengen tot donderdag🫶

9 dagen geleden

Ik stond toevallig vanochtend oo met geen gevoelige borsten; toen dacht ik ook shit. Maar ik besefte mij dat bij mijn zoontje 3 jaar geleden ook de klachten komen en gaan; Wees blij als je eventjes geen klachten hebt, het is idd geen graadmeter of het goed gaat of niet. Bij m’n miskraam had ik ook klachten, Vooral beetje vertrouwen en hopen 🤞 dat het goed mag zijn; gelukkig heb je snel een echo. Ik begrijp je angst volledig, ook door mijn miskraam. Dikke knuffel!

8 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties dat stelt mij iets gerust. Het is ook zo spannend allemaal en je hoopt zo dat het goed zit. Het is ook de eerste keer dus ik heb geen idee wat ik wel of niet moet voelen. Ik wacht af tot donderdag na de echo hopelijk dan goed nieuws 🍀👶🏼