15 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Roossptrs❤️
Doet het pijn?
Nee nog niet, maar ik zie wel verdikking en roodheid. Het jeukt een beetje. Net nog gekolfd en borst voelt so far soepel. Heb om de tepel wat Weleda crème gesmeerd en op mn tepel wat tepelzalf
6 maanden geleden
Voelen de plekken warm aan?
Ik had beginnende borstontstekin en het lijkt er wel op, ik kreeg de tip masseren van de plek met de achterkant van en elektrische tandborstel als die aan staat en dan rondjes draaien. En ik deed de warme douchestraal er elke dag op en masseren geen kou gebruikt zelf wegens dat ik daar niet heel goed over kan wegens raynaud. Maar toen was et binnen en paar dagen weg en je temperatuur even voor de zekerheid in de gatenblijven houden en vooral als je borstvoeding geeft blijven voeden of afkolven anders word et alleen maar erger
6 maanden geleden
Reactie op ierus
Kan het zijn dat het de nageltjes van je kindje waren? Ik heb soms dat als ...
Nee dat niet.. ik kolf fulltime en soms, zoals vanmorgen, aan de borst (mijn baby valt steeds in slaap aan de borst vandaar zo)
6 maanden geleden
Reactie op FlorissanteVuurvogel175358
Nee nog niet, maar ik zie wel verdikking en roodheid. Het jeukt een beetje. ...
Zo zag mijn borst ontsteking eruit ik kreeg hele grote borsten helemaal opgezwollen en voelde enorm warm aan als je het gevoel hebt dat je een borst ontsteking zult krijgen neem direct actie! Ik had kolen gekocht in de diepvries / koelkast even gelegd en direct op beide borsten gelegd me ontsteking was na 2 dagen weg! ( Hou je koorts in de gaten en neem direct actie bij twijfel )

6 maanden geleden
Dit bericht is verwijderd
Witte kolen, En draag een super strakke bh aan het liefst een sport bh hou het zo strak mogelijk en zo cool
6 maanden geleden
Reactie op Roossptrs❤️
Witte kolen, En draag een super strakke bh aan het liefst een sport bh h ...
En Ohja als je echt ontsteking hebt neem iedere 4 uur 2 paracetamollen in zodat de ontsteking geremd wordt
6 maanden geleden
Reactie op Roossptrs❤️
Witte kolen, En draag een super strakke bh aan het liefst een sport bh h ...
Ah oké, ik heb appelstroop in de koelkast klaar gelegd. Dank je wel!! 🙌🏼
6 maanden geleden
Ah oké, ik heb appelstroop in de koelkast klaar gelegd. Dank je wel!! 🙌🏼
Ik zou het doen beter voorkomen als genezen! ❤️🩹 sterkte en nog van harte met je kindje 🥰
6 maanden geleden
Ik weet niet of je borstvoeding geeft? Maar probeer de douche ook even te vermijden op je borsten omdat de warmte de melkklieren juist doen opzetten en dan krijg je er meer last van