7 Reacties

25 dagen geleden

Hoi, ik heb nu een zoontje van bijna een jaar en ik geef hem nog borstvoeding en ik ben dit niet van plan om te stoppen of af te bouwen. Wij vinden het beide nog heel fijn! Maar ik ben ook wel benieuwd

25 dagen geleden

Ik ben nu sinds 2 dagen gestopt met mijn zoontje van 14 maanden borstvoeding te geven. Het voelde niet meer fijn omdat mijn tepels heel gevoelig zijn dus ik heb de keuze gemaakt om ermee te stoppen

21 dagen geleden

Ik heb twee zwangerschappen bv gegeven, zelfs nog tendemgevoed, is beide keren goed gegaan en gelukkig geen problemen als gevoeligheid of terugloop, maar er zit steeds 2 jaar tussen m’n kinderen dus evt terugloop zou ook geen ramp zijn geweest ☺️

7 dagen geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap waarin ik nog borstvoeding geef. Mijn dochter wordt in december 2 jaar. Bij de zwangerschap van mijn dochter gaf ik nog borstvoeding aan mijn zoon maar die productie stopte vrij snel met 7 weken zwangerschap en toen ook gestopt met borstvoeding geven. Mijn zoon was toen 2 jaar en 3 maanden en het was een mooi moment om te stoppen voor ons beiden. Nu pas 5 weken zwanger maar tot nu toe nog geen dip in de productie 🙏🏻

7 dagen geleden

Ik geef nog 9 keer per dag aan m’n meisje van 2 en ben nu eindelijk door de pijn begonnen met minderen

5 dagen geleden

Ik heb een zoontje van bijna twee en hij drinkt nog 3/4 keer op een dag. Laat het voorlopig nog even gaan. De vorige zwangerschap ook een kindje gevoed en toen de baby geboren was stopte mijn zoontje van toen 2 uit zichzelf met drinken.

5 dagen geleden

Bij mijn tweede zwangerschap gaf ik nog bv aan de eerste. Rond de 20 weken waren de borsten op en stopte ze. Nu ben ik zwanger van de derde en geef nog steeds borstvoeding aan de tweede (die is bijna 3 😅). Dus zou het niet erg vinden als het zo stopt..