1168 Reacties
3 maanden geleden
Normaal gesproken drinkt mijn dochtertje zichzelf altijd in slaap voor de nacht. Dat hoorde echt bij ons nacht ritueel. Na drinken viel ze dan in slaap op mijn borst soms nog lekker sabbelen aan mijn tepel. Maar sinds een paar dagen wil ze dat niet meer (slaapregressie?!) en ik mis het NU AL 😭😭. Ze heeft mijn tepel ingewisseld voor haar duimpje 🥺
3 maanden geleden
Reactie op Gienana no
Normaal gesproken drinkt mijn dochtertje zichzelf altijd in slaap voor de n ...
Ik probeerde vanochtend zn slaapje van 45 minuten te verlengen door m aan te leggen, alleen even vergeten dat hij daarvoor al een keiharde borst had leeggedronken 😅 ik heb nog nooit zo veel melk uit een baby lichaampje zien komen, kwam met volle kracht. Zo sneu! Maar hij had er gelukkig geen last van, was overvol..
3 maanden geleden
Reactie op TessaL9
Mijn dochter is de laatste paar dagen erg onrustig aan de borst en wil soms ...
Hier ook. Mijn linker borst zit bijna geen melk meer in want deze wil ze echt niet (word boos en draait hoofd weg) ik probeer deze kant steeds te kolven maar heb daar niet steeds zin in 😅
3 maanden geleden
Reactie op Metsieee
Oooh hier had ik nog niet bij stilgestaan 🥺🥺 dochter net zo schattig in s ...
Ah ja zeker doen. Ik hoop dat het na het sprongetje weer terugkomt 🥺
3 maanden geleden
Ik heb de laatste tijd soms dat m’n dochter zo overstuur aan het huilen is waardoor ze niet meer wil aanhappen terwijl ze wel honger heeft. Iemand goede tips zodat ze sneller aanhapt als ze huilt? Dit is bijvoorbeeld na het badje dat ik nog bezig ben met aankleden, slaapzak etc. Dit wil ik graag eerst klaar hebben voor de voeding zodat ik haar direct in bed kan leggen wanneer ze tijdens de voeding wel in slaap valt, wat soms gebeurd.
3 maanden geleden
Reactie op PientereOrchidee045184
Ik heb de laatste tijd soms dat m’n dochter zo overstuur aan het huilen is ...
Even sussen tussendoor met een speen?
Of is ze eigenlijk te moe? Dan is badje op ander moment misschien handiger
3 maanden geleden
Omdat jullie het begrijpen.
Vandaag vrijgezellenfeest dus dichter bij schoonmoeder. Ze mag 80/90 in een flesje. Ik zei nog “beetje meer maakt niet uit”.
Geeft ze structureel flesjes van 150
“Ja ze mag nu wel 150/210 hebben”.
Ik zeg dan kom je op 5/6 voedingen per dag uit?! Dat wil ik niet 10 voedingen is prima!
Zucht… nu heb ik knappende tieten want m’n dochter heeft geen honger 🤣
3 maanden geleden
Reactie op Bruisend
Vandaag vrijgezellenfeest dus dichter bij sch ...
Oh ja die loslatende instructies geef ik hier ook niet meer, dan wordt oudste volgepropt met snoep en koek. Ik zeg altijd “net wakker, mag fruit of een broodje kaas” 😂 en dan maakt oma een tosti of broodje iets anders (meestal niet zoet want dat hebben ze niet in huis)….
Overigens zou baby hier zulke flessen ook niet weg krijgen. Hopelijk ben je snel weer synchroon met je baby!
3 maanden geleden
Reactie op Bruisend
Vandaag vrijgezellenfeest dus dichter bij sch ...
Zucht.. zo irritant als anderen tegen je instructie in gaan.
Iets meer.. dat is iets anders dan ruim het dubbele 🫣
Zou voor mij reden om schoonmoeder niet meer te laten oppassen voorlopig
3 maanden geleden
Wat te doen met een partner die eigenlijk te veel moeite vindt om afgekolfde melk warm te maken en al zit te roepen om kunstvoeding te gebruiken op de momenten dat ik zo aan het werk ben? Ook geeft hij de fles eigenlijk te recht op en het flesje waar de melk in zat maakte hij direct met heet water schoon ipv eerst omspoelen met koud. Maar op alles reageert hij geïrriteerd als ik aangeef dat het anders moet
3 maanden geleden
Reactie op TessaL9
Wat te doen met een partner die eigenlijk te veel moeite vindt om afgekolfd ...
Lozen? Wat mega irritant zeg