6 Reacties

4 dagen geleden

Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook en was niks aan de hand!! Nu een blije dreumes van 1 rondlopen 🥰 Heb zelfs een dag rood bloedverlies gehad en dat bleek ook onschuldig. Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer het los te laten zolang het hierbij blijft! Bruin bloedverlies komt echt vaak voor. Zwemmen lijkt me geen probleem. Bij twijfel gewoon even je VK bellen!

4 dagen geleden

Oké, even heel praktisch. Je kunt bij jezelf je baarmoedermond voelen door met je wijsvinger naar binnen te gaan. Voelt je baarmoedermond zoals het puntje van je neus (hard) kun je gerust gaan zwemmen en is je baarmoedermond gesloten. Voelt je baarmoedermond zacht zoals je lippen, dan zou ik het risico even niet nemen. Bel bij zorgen even naar je verloskundige

4 dagen geleden

Sommige mensen geven aan om een test te kopen en over paar dagen weer te doen om je hcg te checken. Is dit wel verstandig om te doen? Wordt je dan juist niet meer onzeker?

4 dagen geleden

Ik ga zojuist over in rood bloedverlies. Ik denk niet dat het goed zit helaas..

3 uur geleden

Reactie op 199929

Ik ga zojuist over in rood bloedverlies. Ik denk niet dat het goed zit hela ...
Wat vervelend zeg, ik lees dit nu pas. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop natuurlijk heel erg dat het allemaal nog goed is 🫶🏼

2 uur geleden

Reactie op Jette1234

Wat vervelend zeg, ik lees dit nu pas. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop natu ...
Ik heb nog steeds alleen bruin bloedverlies!! echo gehad en termijn klopte met kloppend hartje. Alleen heb ik nog steeds bruine afscheiding.. hoop dat het goed blijft gaan..