48 Reacties

16 dagen geleden

Hi! Ik ben 5 weken en 3 dagen, nauwelijks klachten gehad (licht borstpijn, buikpijn, vermoeiend maar niet heftig), maar sinds vandaag heb ik ineens veel bruine afscheiding.. Maak me enorm druk want het is al gehele dag bij het afgeven, verloskundige gebeld maar geeft aan dat het vaak voorkomt doordat het oud bloed is en volgende week eerste echo.. Hebben meer hier ervaring mee? Zit me niet lekker.

14 dagen geleden

Hey hoe gaat het nu bij jou? Heb je nog last van bruine afscheiding? Gisteren kreeg ik bij het afvegen ook wat licht roze bloed. Toen VK gebelt en mocht doen direct langskomen. Ze zag in m'n baarmoeder een zwart vlekje maar was nog te vroeg om iets over te zeggen. Ook zag ze bloed in m'n baarmoeder maar zei dat het of een miskraam wordt of van de innesteling is. Vandaag soms een beetje met afvegen wat bruine afscheiding, wat een beetje troebel lijkt. Sinds gister geen roze bloed verlies. Het is echt nog afwachten....

14 dagen geleden

Wat moet dit stressvol voor je zijn! Bruin betekent dat het oud bloed is, dus dat hoeft niet per se slecht te zijn. Voorafgaand aan mijn mk had ik geen bruine afscheiding. Het begon tijdens de eerste weken net roze veegjes bij het afvegen. De dag van de mk bij 6+3 had ik helderrood bloedverlies met stolsels wat een paar dagen duurde. Ook had ik toen menstruatiekrampen aan m’n rug. Heb je je zorgen al met je vk besproken? Ik ga voor je duimen💜

14 dagen geleden

Reactie op xMarrie

Hey hoe gaat het nu bij jou? Heb je nog last van bruine afscheiding? Giste ...
Wat spannend voor je! Het roze kan ook nog komen omdat alles beter doorbloed is. Heb je verder geen krampen en stolsels? En nog wel zwangerschapssymptomen?

14 dagen geleden

Ik werd ook een keer wakker met bruin bloed in mijn ondergoed, en dat gaat nu af en aan al 2 weken zo door dat ik wat verlies, verloskundige gebeld en ik mocht eerder komen voor een echo, de dag voor de echo had ik na dat ik op de wc harde ontlasting had ook veel helderrood bloed met vegen maar dat stopte ook weer, toen de volgende dag weer oud bloed.. toch hebben ze op de echo een mooi kloppend hartje gezien en zetten ze me op 6.4 weken en ze konden eigenlijk nog geen duidelijke verklaring geven voor het bloeden, en geen garantie dat het goed gaat maar voor nu zag het er wel goed uit, volgende week weer een echo

14 dagen geleden

Hai, ik ben 5 weken en 3 dagen. En heb al 2 weken zo af en toe bruin bloedverlies. Gisteren een vroege echo gehad ze dag een mooie vruchtzak met een dooierzakje. Nog geen embryo maar dat is waarschijnlijk te vroeg. Ze gaf bij mij aan dat de baarmoedermond nu sterk doorbloed word en dat er soms een vaatje kan springen. Dit kan bruine afscheiding veroorzaken. Ik snap je angst want ik heb die angst ook. Maar het hoeft niks te zijn en komt best vaak voor!🥹

14 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat spannend voor je! Het roze kan ook nog komen omdat alles beter doorbloe ...
Hi VWJ, Ja vind het ook mega spannend.. Wil echt positief blijven! Ik heb verder geen krampen of stolsels gehad. Wel heb ik wat last van m'n borsten. Ik heb een vervroegde echo volgende week gepland staan op de 18e. Ik hoop dan goed nieuws te zien/krijgen.

14 dagen geleden

Reactie op Rosie3007

Ik werd ook een keer wakker met bruin bloed in mijn ondergoed, en dat gaat ...
Ah super spannend! Wat fijn dat je echo goed was en je een kloppend hartje hebt mogen zien 🙏

14 dagen geleden

Hier vandaag 5+3 en ook al ruim een week bruine afscheiding. Volgens de VK kan het ook bij de innesteling nog horen. 18e m’n eerste echo!

14 dagen geleden

Hi allemaal, fijn te lezen dat er in ieder geval ervaringen zijn waar het alsnog goed gaat😊 Ik ben 4+4 en kreeg vanmiddag licht roze afscheiding, vanavond was dat meer en bruin met 2 kleine stolseltjes. Al een paar dagen wat buikpijn en gevoelige borsten. Erg spannend na een BBZ. 21e echo… naar het toilet gaan is spannend deze dagen.

14 dagen geleden

Reactie op xMarrie

Hi VWJ, Ja vind het ook mega spannend.. Wil echt positief blijven! Ik he ...
Wat spannend voor je! Ik ga aan je denken 💜

13 dagen geleden

Ik heb sinds vanochtend ook bruin oud bloed bij het afvegen. 2 keer gehad en nu niet meer, maar ben zo bang voor nog een miskraam😢

13 dagen geleden

Hoe is het nu bij jullie? Ik heb het nog steeds... en vandaag ook wat meer roziger.

13 dagen geleden

Reactie op xMarrie

Hoe is het nu bij jullie? Ik heb het nog steeds... en vandaag ook wat meer ...
Ik heb gelukkig niks meer gezien bij het afvegen, maar hou me hart vast voor vannacht of morgen🥲 hoop dat het niet erger wordt🤞🏻🍀

13 dagen geleden

Bij mij is het helaas erger geworden. Als het wederom een bbz is ben ik bang nu wel geopereerd te worden. Afwachten tot de eerste echo want nu is er nog niets te zien geeft het zkh aan.

13 dagen geleden

Reactie op Lizbow

Bij mij is het helaas erger geworden. Als het wederom een bbz is ben ik ban ...
Wat spannnend! Ik ben zelf ook weer zwanger na een bbz, en kreeg met 5 weken al een echo voor plaatsbepaling. Hierop was al wel een duidelijke cirkel in mijn baarmoeder te zien, waardoor ze konden bevestigen dat het op de goede plek zit. Lijkt me heel spannend om nog zolang te moeten wachten, misschien kun je toch nog eerder terecht?

13 dagen geleden

Hi ik ben momenteel 7 week + 3 zwanger en heb ook sinds 4 dagen gekke afscheiding wat begon met iets donkere gele afscheiding ik dacht miss te weinig. Gedronken is vandaag toch echt bruine afscheiding geworden alsof je voor je menstruatie zit . Het is ons eerste kindje dus vindt allemaal erg spannend woensdag onze vroege echo . Help is dit normaal of niet

13 dagen geleden

Reactie op xstipje

Wat spannnend! Ik ben zelf ook weer zwanger na een bbz, en kreeg met 5 weke ...
Ik ben ook weer zwanger na een bbz maar de locatie bepaling gebeurd bij mij pas bij 6+1….

13 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ik heb gelukkig niks meer gezien bij het afvegen, maar hou me hart vast voo ...
Hoe is het vannacht gegaan?

13 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Hoe is het vannacht gegaan?
Gisteravond een druppeltje oud bloed en zojuist ook een beetje. Maar nog steeds geen kramp oid.