48 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Gisteravond een druppeltje oud bloed en zojuist ook een beetje. Maar nog st ...
Wat spannend zeg, wanneer heb je ook al weer je eerste echo?

12 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Wat spannend zeg, wanneer heb je ook al weer je eerste echo?
Maandag bij de verloskundige en vrijdag bij het ziekenhuis! Worst vanmiddag teruggebeld door het ziekenhuis om te kijken of we bloed gaan prikken of een echo gaan maken vandaag. Of het nou goed blijft gaan of mis gaat dan zie je wel verschil met volgende week vrijdag hoop ik.

12 dagen geleden

Hier ook 5 +2, gistermiddag bruin/rodige afscheiding 1 keer. Erna was t bruin. Gisteravond en vanochtend niets en toennet weer wat bruinige afscheiding. VK gaf aan nu niet veel te kunnen betekenen en ik even moet afwachten of het niet toeneemt, en krampen krijg etc. Het hoefde niet iets te betekenen. Merk wel nu telkens dat ik na de wc ga bang ben iets te zien.

12 dagen geleden

Reactie op xstipje

Wat spannnend! Ik ben zelf ook weer zwanger na een bbz, en kreeg met 5 weke ...
Aah wat fijn dat het in ieder geval op de goede plek zit! Het is inderdaad spannend, nu ik zoveel bloed verlies heb ik de “hoop” wel opgegeven en ben ik erg benieuwd of het weer hetzelfde verhaal wordt als begin dit jaar. Gisteren contact gehad met het zkh en vk en kan helaas niet eerder komen, ze verwachten nog niets te zien. Mag ik vragen of je geopereerd bent of is het zelf weg gegaan bij de bbz?

12 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Ik ben ook weer zwanger na een bbz maar de locatie bepaling gebeurd bij mij ...
Spannend! Ook bij jou ben ik benieuwd of je geopereerd bent of dat het zelf is weggegaan? Hopelijk verloopt t goed.

12 dagen geleden

ik heb 1,5 week lang bruine afscheiding gehad het is nu sinds 3 dagen gestopt ik ben trouwens 6,4w

12 dagen geleden

Reactie op sofiaaa

ik heb 1,5 week lang bruine afscheiding gehad het is nu sinds 3 dagen gesto ...
Oh dit geeft me een beetje hoop! Had jij ook milde menstruatieklachten deze week? Ik heb sinds gisteren af en toe oud bloed bij afvegen, helemaal niet veel maar alsnog vindt ik het spannend🥴

12 dagen geleden

Reactie op Lizbow

Spannend! Ook bij jou ben ik benieuwd of je geopereerd bent of dat het zelf ...
Nee vorige zwangerschap is mijn rechter eileider verwijderd helaas..

12 dagen geleden

Reactie op Lizbow

Spannend! Ook bij jou ben ik benieuwd of je geopereerd bent of dat het zelf ...
Drukte te snel op versturen.. sorry! Maar nee, de bbz is verwijderd door middel van een operatie. M’n rechter eileider is verwijderd. Nu inmiddels bijna 6 weken en deze zwangerschap voelt heel anders dan de vorige, waardoor ik er veel zekerder in sta!

12 dagen geleden

Reactie op Lizbow

Aah wat fijn dat het in ieder geval op de goede plek zit! Het is inderdaad ...
Inderdaad een gehele geruststelling. Wel ontzettend vervelend van zoveel bloedverlies, wat een spannende periode voor jou! Ik ben op een maandag avond nog met redelijke spoed geopereerd ivm hoge hcg waarden waarbij ze niks in de baarmoeder zagen, echter zagen ze ook niks in mijn eileiders, het ging om een zwangerschap met onbekende locatie. Uiteindelijk mtx gekregen om het af te breken.

11 dagen geleden

Reactie op Baby December 2021

Hier ook 5 +2, gistermiddag bruin/rodige afscheiding 1 keer. Erna was t bru ...
Ik heb sinds gister namiddag geen bruine afscheiding meer gehad. Zou dit positief zijn? Merk dat ik zoveel twijfel daardoor.. Ik had vorige week gewoon witte afscheiding en maandag dan bruinig met afvegen maar geen afscheiding in mijn onderbroek zeg maar wat ik voorheen wel had, lijkt wel afgenomen. Lees je ook over de een heeft wel veel afscheiding en de ander niet..

11 dagen geleden

Sinds gister ook gekleurde afscheiding. Gister twee keer licht roze bij vegen. Vandaag zat er twee keer een bruin slijmerig stukje bij het vegen. Ook meteen in de stress hoor 😱. Officieel nu 6+4 maar denk dat ik iets wordt teruggezet. Ik merk dat ik meteen het ergste denk terwijl ik ergens weet dat dit heel normaal kan zijn

11 dagen geleden

Hey mama’s! Ik ben ruim 22 weken zwanger van een gezond mannetje. Ik had rond de 5 weken ook last van bruin (oud bloed) verlies. Zolang het geen helderrood bloed is kan het geen kwaad en hoef je je nog niet zo druk te maken. Hopelijk hebben jullie allemaal een mooie eerste echo de komende tijd! 🩵🩷

10 dagen geleden

Merk dat ik dit topic een paar keer per dag open sinds vrijdag. Op m’n werk had ik ineens bruin bloed bij het afvegen. Het blijft tot nu toe maar vooral wanneer mijn blaas vol is. Ik ging er heel onbevangen in (ons eerste kindje) maar merk dat ik mij nu wel echt zorgen maak. Het is helemaal niet veel maar wij willen dit kindje zo graag.

10 dagen geleden

Hoe gaat het bij jullie? Hier is het momenten weg en opeens is het er weer een klein beetje (bruin in de afscheiding ). Het is enkel echt alleen na het urineren na t afvegen ,maar gisteren en vanochtend niet en net wel weer

10 dagen geleden

Ik heb vandaag helaas een miskraam gehad. 🥹😞 Veel succes met jullie zwangerschap 😘

10 dagen geleden

Reactie op xMarrie

Ik heb vandaag helaas een miskraam gehad. 🥹😞 Veel succes met jullie zwan ...
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte! Als je er meer over wilt praten mag je altijd een PB sturen 💜

10 dagen geleden

Reactie op xMarrie

Ik heb vandaag helaas een miskraam gehad. 🥹😞 Veel succes met jullie zwan ...
Och nee! Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte ❤️

10 dagen geleden

Reactie op xMarrie

Ik heb vandaag helaas een miskraam gehad. 🥹😞 Veel succes met jullie zwan ...
Neeeeeee... wat naar zeg 😔 heel veel sterkte ❤️‍🩹

9 dagen geleden

Reactie op xMarrie

Ik heb vandaag helaas een miskraam gehad. 🥹😞 Veel succes met jullie zwan ...
Wat rot zeg, heel veel sterkte