9 Reacties
vorig jaar
Reactie op BabyDriessen
Tevweinig gedronken ?
Gisteren wel minder dan anders maar wel nog altijd zeker een liter. Normaal drink ik iets meer dan 2l op een dag dus het kan wel ik ga misschien zien hoe het morgenochtend is
vorig jaar
Reactie op LauraV1995
Gisteren wel minder dan anders maar wel nog altijd zeker een liter. Normaal ...
Probeer vandaag toch zeker 2glaasjes meer te drinken. Komt goed
vorig jaar
Reactie op C茅linex
Neem jij multivitamine preparaten?
Ik neem omnibionta pronatal maar nog nooit zo donker geweest
vorig jaar
Als je voor de zwangerschap reeds gevoelig bent aan blaasontstekingen, is er altijd wel een kans dat je tijdens eens prijs hebt. Ik heb zaterdag last gekregen van krampende buikpijn en een druk in de onderbuik. Bleek een goeie blaasinfectie te zijn, waarvoor de opstart van Monuril. Nu is mijn urine ook terug helderder. Volgens de vroedvrouw kan een blaasontsteking zich tijdens de zwangerschap op een andere manier presenteren, vandaar mijn 'atypische klachten'. Sowieso is veel water drinken goed voor de baby! Hopelijk heb je geen infectie of ander onaangenaam iets. Veel succes met de zwangerschap! Grtjs
11 maanden geleden
Reactie op C茅linex
Vaak door de vitamine B dat er inzit kleurt het heel geel. Als je dan weini ...
Oo dat is goed om te lezen. Ik vind het ook heel raar dat mijn urine niet doorzichtig wordt ookal drink ik veel. Vandaag zelfs extra veel gedronken om het eens te bekijken maar het wordt niet bleker 馃檲 Voor de zwangerschap was het altijd doorzichtig, dus ik maakte me zorgen. maar zal dan wss door de vitaminen kunnen komen. Of mss andere zwangerschaps invloeden op urine?
Merci alleszins 馃槈