13 Reacties

6 dagen geleden

Ja ik! Ook een van de eerste dingen waar ik last van had. Ik dacht daarom ook gewoon ongesteld te worden, maar dat was dit keer niet het geval. De buikkrampen blijven aanhouden, de ene dag erger dan de andere. Wel fijn om te lezen dat je verloskundige zegt dat het erbij hoort, ik begin me namelijk ook een beetje zorgen te maken. Volgens mij zolang er geen bloed bij komt kijken, is het gewoon goed.

6 dagen geleden

Reactie op Myrthebeleven

Ja ik! Ook een van de eerste dingen waar ik last van had. Ik dacht daarom o ...
Aah blij om te horen dat ik niet de enige ben! Wel vervelend natuurlijk

6 dagen geleden

Reactie op Myrthebeleven

Ja ik! Ook een van de eerste dingen waar ik last van had. Ik dacht daarom o ...
Ik heb een paar dagen geleden wel bloed verlies gehad tijdens seks en de verloskundige gaf aan dat ook dit normaal is. We hebben toen ook gelijk een echo gemaakt en alles was nog goed 😊

6 dagen geleden

Ja want alles groeit en rekt op dus heel normaal merendeel heeft er idd last van

6 dagen geleden

Fijn om te horen dat anderen er ook last van hebben. Het voelt inderdaad iedere keer of je ongesteld moet worden

6 dagen geleden

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Dacht dat ik ongesteld moest worden, ook van die krampen in mijn onderbuik inderdaad!

6 dagen geleden

Ooohjaaaaa, dit heb ik ook!! Het maakt mij zo onzeker door eerdere miskramen. Maar ik blijf maar tegen mijzelf zeggen, zolang er geen bloed is. Zit het goed, en is het de groei van de baarmoeder.

6 dagen geleden

Je hoort idd niemand er over. Dus hier maakt t ook wat onzeker. Ook omdat t verder best dagelijks terugkomt etc.

6 dagen geleden

Ik heb dit ook! Dacht gisteren ook ongesteld te worden. Beetje krampen in mn onderbuik en lichte pijn in mn onderrug. Vooralsnog geen bloed gezien gelukkig.. zo spannend deze tijd!

6 dagen geleden

Jep hier ook. Kan het mij niet herinneren dit in mijn vorige zwangerschap ook zo vroeg al te hebben gehad. Rationeel denk ik m'n baarmoeder groeit. M'n lichaam is natuurlijk al een keer opgerekt dus het is logisch dat het nu sneller gaat.

6 dagen geleden

Ja, ook dagelijks last van!

6 dagen geleden

Ja, ook enorm last van! Voelt heel onrustig allemaal. Wel licht wat bloedverlies gehad, 2 druppels en in de avond misschien 3. Nu 2 dagen weer normale afscheiding. Dus ik ga ervoor. Positief blijven!

6 dagen geleden

Ik ben nu zelf 6 + 1 dag. Vandaag echo gehad, zag er goed uit en hartje klopt. Ik heb ook heel veel last van krampen. Maakt me ook onzeker. De gynaecoloog zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken maar vooral rustig aan moet doen.