12 Reacties

15 uur geleden

Hier het zelfde probleem geen oplossing gevonden lees graag mee

14 uur geleden

Romper minder strak aan doen al geprobeerd ? Of maatje groter romper. Zodat de luier meer ruimte heeft

14 uur geleden

Ik las op het algemene forum dat de luiers van Rascal & friends (ofzoiets) zouden helpen? Wij hadden hetzelfde probleem, maar volgens mij wisselt ze nu wat meer qua houding in de nacht want het nu weer een paar dagen goed gegaan.. als t weer vaak gebeurt ga ik die luiers in ieder geval maar eens proberen!

13 uur geleden

Twee luiers omdoen! De bovenste andersom ( achterkant voor)

13 uur geleden

Reactie op caitwithabump

Romper minder strak aan doen al geprobeerd ? Of maatje groter romper. Zodat ...
Ja geprobeerd en de romper open laten of 1 knoopje dicht doen ook maar heeft helaas geen effect..

12 uur geleden

Wij hebben dit opgelost met een grotere maat romper en pampers night pants. Hiermee is het lekken in de nacht voor alle kindjes bij ons opgelost. Ze starten wel bij maat 4 en voor onze dochter van 6 maanden die overdag maatje 3 draagt, is dit geen probleem. Ik doe sowieso de nachtluier nu bij alle drie de kids een maatje groter dan de luier voor overdag.

12 uur geleden

Bij mijn oudste gebruikt ik altijd de pants van pampers.

10 uur geleden

Wasbare luier met extra booster of een booster in de wegwerpluier doen?

9 uur geleden

Maandverbandje in de luier proberen

4 uur geleden

Door kou kunnen ze ook meer gaan plassen ‘s nachts

4 uur geleden

Wij gebruiken ‘romperverlengers’ omdat een romper in een maat groter, echt nog niet past.
Je zou ook nog kunnen proberen om het randje bovenaan om te vouwen (naar binnen toe). Evt. bij een maat groter.