50 Reacties

17 dagen geleden

Ik wil best een buikfoto sturen maar op het moment is het vooral een lucht en poep bump 😂

17 dagen geleden

Reactie op Sashimi

Ik wil best een buikfoto sturen maar op het moment is het vooral een lucht ...
Hahaha ik ben ook nog maar net 4/5 weken van mijn 3e een zichtbare buik pas me broeken niet meer maargoed dat is niet van de baby natuurlijk hihi

17 dagen geleden

11+2, heel minimaal en uiteraard mn darmen! 2e zwangerschap 🥰

17 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

11+2, heel minimaal en uiteraard mn darmen! 2e zwangerschap 🥰
Wauw wel al mooi rond in de groei!

17 dagen geleden

Reactie op Mommy-123

Wauw wel al mooi rond in de groei!
jaa ik had altijd een heel platte buik dus je ziet indd wel wat maar als iemand niet van de zwangerschap weet zien ze het nog niet (gelukkig want we willen het nog even geheim houden voor de mensen buiten onze famillies). hoe js het met joun buikje? 🥰

17 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

jaa ik had altijd een heel platte buik dus je ziet indd wel wat maar als ie ...
Aawh super leuk! Nou ik ben zwanger van de 3e pas 4/5 weken maar ik heb indd al een buik maar dat zal vast niet van de baby zijn😂❤️

17 dagen geleden

Reactie op Mommy-123

Aawh super leuk! Nou ik ben zwanger van de 3e pas 4/5 weken maar ik heb ind ...
Ben je dan niet ergens in juli uitgerekend 🫣

17 dagen geleden

Reactie op OumivanA

Ben je dan niet ergens in juli uitgerekend 🫣
Heb de 17e pas mijn eerste echo hihi

17 dagen geleden

Ik heb een klein buikje van mezelf maar het is toch al meer dan t was. Ben nu waarschijnlijk 10,5 week van de eerste maar mijn broeken gaan al niet meer dicht hoor 😅

17 dagen geleden

Mini buikje met een tweeling 👯

17 dagen geleden

Reactie op Sashimi

Ik wil best een buikfoto sturen maar op het moment is het vooral een lucht ...
Telt ook gewoon toch 😂

16 dagen geleden

9.3 op deze foto….. ook behoorlijk opgezette darmen maar onderbuik wordt ook steeds voller. Sinds vrijdag ook steeds meer ruzie met kleding bijvoorbeeld winterjas na avondeten en broek die ik hier aan heb zat ‘s avonds ook niet meer lekker 😅😅

15 dagen geleden

12 weken en mijn 2de zwangerschap. Mijn buik is echt heel erg gespannen en het doet ook gewoon pijn… Kan mij niet herinneren dat ik dat bij de eerste ook zo ervaarde.

13 dagen geleden

Derde zwangerschap, sommige dagen al enorm opgeblazen maar de meeste avonden alleen een beetje een ronding! Nu nog zo’n awkward fase waarin kleding niet meer past maar zwangerschapskleding echt nog wat te enthousiast is. Kijk alweer uit naar het bescheiden 20-weken buikje dat leuk staat en nog totaal niet naar de 36-weken toeter haha.

13 dagen geleden

3de zwangerschap, bijna 39 jaar, nu week 12+3

13 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

3de zwangerschap, bijna 39 jaar, nu week 12+3
Had wel net groot stuk kerststol op 😄

13 dagen geleden

Eerste zwangerschap 11 weken en 4 dagen

13 dagen geleden

Reactie op Kiaraopbroek

Eerste zwangerschap 11 weken en 4 dagen
Uiteraard weet ik dat dit vooral darmen zijn 😂

12 dagen geleden

Nu 10+5 mijn onderbuik is vooral gegroeid? Ik voel me net homer simpson 🥲

11 dagen geleden

Nou ik heb al een echte buik dat ik zelf begin te twijfelen of ik niet gewoon enorm ben aangekomen. Maar tot nu toe maar 1 kg, nou daarmee zorgt het er niet voor dat ik mijn broeken niet meer pas hoor. Ik moet echt wijde truien aan om het niet al te laten zien aan andere. Ben zeker de slankste niet maar dit had ik echt niet.