15 Reacties

5 dagen geleden

Ik lijk wel 6 maanden 😆

5 dagen geleden

Hier ook van de tweede zwanger en ben 5+3. Die foto is getrokken met 5+1 en 1 van mijn leerlingen zei: juf er zit een baby in jouw buik. Uh nou ja haha

5 dagen geleden

Ja hier. Ik lijk al wel 14 weken ipv 6 🤭
Nou, dat vroeg ik me net ook af😄 ik heb ook een buikje..maar ook een opgeblazen gevoel

5 dagen geleden

Hier was ik 5 weken 😂 Dit is nummer 2, maar bij nummer 1 was het ook heeel snel. Is een hoop gas natuurlijk, maar toch 😜

4 dagen geleden

Heel wisselend, zodra ik een maaltijd eet, is m'n buik 3 keer zo dik. Schijnt echt te zijn doordat je darmen van slag zijn en veel lucht vasthouden. De dikke buik is dus niet van de baby (die is nog niet eens zo groot als een erwtje), maar van het gas ed in je darmen. Vind het zelf heel gek dat mensen in dit stadium al liefkozend hun buik gaan aaien, maar technisch gezien aai je dus de p**p in je darmen.. 😅😅

4 dagen geleden

Reactie op Aambeienzalf

Heel wisselend, zodra ik een maaltijd eet, is m'n buik 3 keer zo dik. Schij ...
Tja ik doe dat ook onbewust. Is mn tweede zwangerschap en voel me gwn echt zwanger, waardoor het vanzelf gaat. Is maar net waar je je leuk bij voelt.

4 dagen geleden

Reactie op Aambeienzalf

Heel wisselend, zodra ik een maaltijd eet, is m'n buik 3 keer zo dik. Schij ...
😂

4 dagen geleden

Ik ben ook maar 7 weken en ik heb echt al een buikje. Dit komt door mijn darmen die opgezet zijn en traag werken. Ik heb al zwangerschapsbroeken gehaald, wat een opluchting is dat😅

4 dagen geleden

5.1 dacht ik 😅🤪 Nu ben ik ook niet de dunste. Dit is mijn tweede zwangerschap, eerste kindje. Ik heb wel het idee dat het sneller is dan de vorige x

4 dagen geleden

Reactie op Emrey

Tja ik doe dat ook onbewust. Is mn tweede zwangerschap en voel me gwn echt ...
Misschien scheelt dat inderdaad. Voor mij voelt het nog heel onwerkelijk. Misschien verandert dat na de 1e echo. Ik geloof het nog steeds niet helemaal.

4 dagen geleden

Jep, 7 weken en zeker s avonds knal ik uit m'n broek alsof ik 20 weken zwanger ben. Allemaal de schuld van m'n darmen natuurlijk, maar wel lastig geheim te houden zo..

4 dagen geleden

Wat fijn om dit te horen. Dit is ook mn tweede zwangerschap en heb t idee alsof mn buik al giga naar voren staat. Nu ben ik van mezelf erg stevig dus is het minder gauw te zien maar mn buik puilt gewoon uit nu 😮

4 dagen geleden

Hier ook 😅 ik krijg mijn normale broeken niet dicht dus loop alweer in m’n zwangerschapsbroeken 😖 volgens mij viel het een collega wel op, dus toen heb ik snel m’n jasje erover heen getrokken. Wil liever nog even wachten met het vertellen op werk

3 dagen geleden

Hier ook! Bij onze dochter was het met 9 weken echt al zichtbaar.. klein bol preggo buikje en kon geen gewone broeken meer aan... Nu met 6 weken! Tadaaa 😂 zelfs als ik m'n buik probeer in te houden (is het wel wat minder-> de opgezette darmen) maar nog steeds een bol buikje. De tandartsassistente en onze gastouder hebben mij er al mee 'geconfronteerd' 🥰 even wachten tot alle familie het weet en dan moge de losse truien weer weg haha