7 Reacties

9 maanden geleden

Je kan ook nu de huisartsenpost bellen dan krijg je nog misschien antibiotica :) Nooit wachten denk ik maar

9 maanden geleden

Het zou een blaasontsteking kunnen zijn, goed dat je morgen even belt! Ik heb van kruidvat blaasontsteking teststrips thuis liggen altijd voor de zekerheid, kan je voor paar euro halen

9 maanden geleden

Reactie op RRV2002

Je kan ook nu de huisartsenpost bellen dan krijg je nog misschien antibioti ...
Ja idd, als er wat zit kunnen ze het vaak toch wel zien, ondanks dat het geen ochtend urine is

9 maanden geleden

Heb idd even gebeld en mocht meteen langskomen! Was gelukkig niks aan de hand maar moet voor de zekerheid maandagochtend nog even geconcentreerde urine inleveren omdat ik nu echt heel veel had gedronken

9 maanden geleden

Reactie op Frum25

Heb idd even gebeld en mocht meteen langskomen! Was gelukkig niks aan de ha ...
Ooh fijn! Hopelijk stelt het je gerust tijdens het weekend!

9 maanden geleden

Ik heb dit in het 2e trimester ook gehad. Ik ben in totaal 3 keer getest op blaasontsteking maar dat was negatief. Wel op een kuur gezet maar dat was achteraf niet nodig geweest.. ik had dezelfde symptomen als jij. Ik heb er nu af en toe nog steeds last van en ben tot de conclusie gekomen dat het “gewoon” bandenpijn is. Ik zou zeker je urine even laten testen, maar misschien stelt dit je wel een beetje gerust :)

9 maanden geleden

Reactie op Gienana no

Ik heb dit in het 2e trimester ook gehad. Ik ben in totaal 3 keer getest op ...
Ja ik begin ook te denken dat het bandenpijn is maar herken dit niet zo van mijn eerste zwangerschap.. ik kijk het nog even aan en anders toch voor de zekerheid op een kweek laten zetten. Dankjewel voor je reactie!