Ik heb sinds een dag of twee wat pijn in mijn onderbuik. Dit wordt erger als ik ga plassen. Het is geen brandende pijn en ik plas ook geen kleine beetjes en heb ook geen loze aandrang maar maak me nu toch ineens (net nu het weekend is) zorgen of het niet een blaasontsteking zou kunnen zijn.. lees de spannendste verhalen online.
Herkent iemand deze ‘buikpijn’? Ben morgen 28 weken zwanger. Denk dat ik voor de zekerheid morgenvroeg even de huisartsenpost bel of ik urine mag inleveren.
Het zou een blaasontsteking kunnen zijn, goed dat je morgen even belt! Ik heb van kruidvat blaasontsteking teststrips thuis liggen altijd voor de zekerheid, kan je voor paar euro halen
Heb idd even gebeld en mocht meteen langskomen! Was gelukkig niks aan de hand maar moet voor de zekerheid maandagochtend nog even geconcentreerde urine inleveren omdat ik nu echt heel veel had gedronken
Ik heb dit in het 2e trimester ook gehad. Ik ben in totaal 3 keer getest op blaasontsteking maar dat was negatief. Wel op een kuur gezet maar dat was achteraf niet nodig geweest.. ik had dezelfde symptomen als jij.
Ik heb er nu af en toe nog steeds last van en ben tot de conclusie gekomen dat het “gewoon” bandenpijn is. Ik zou zeker je urine even laten testen, maar misschien stelt dit je wel een beetje gerust :)
Ik heb dit in het 2e trimester ook gehad. Ik ben in totaal 3 keer getest op ...
Ja ik begin ook te denken dat het bandenpijn is maar herken dit niet zo van mijn eerste zwangerschap.. ik kijk het nog even aan en anders toch voor de zekerheid op een kweek laten zetten. Dankjewel voor je reactie!