6 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben nu net 4 weken. Mijn buik is heel erg opgezwollen. Dit zou het kunnen zijn.

11 dagen geleden

Volgens mij zijn dat de darmen nog in deze fase. Ik lig ook niet lekker op mijn buik! Heb echt een opgezwollen buikje 😅

11 dagen geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger en lig nog heerlijk op mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik met 6 of 7 maanden zelfs nog s nachts wakker liggend op mijn buik. Gezond kindje gekregen

11 dagen geleden

Gewoon doen wat jezelf prettig vindt ☺️ qua termijn moet het echt nog prima kunnen. Je baby zit nog veilig achter je schaambot.

11 dagen geleden

Vanaf moment 1 kan ik al niet meer op mijn zij of buik liggen. Af en toe lukt even zij maar al snel wordt het niet aangenaam en ga ik terug naar mijn rug haha. Dus yep.. welcome to the club 😜

11 dagen geleden

Ik ben ook echt een buik slaper.. bij mn vorige zwangerschap kon ik het met 12 weken niet meer toen voelde ik echt een soort balletje in mn buik. Heb daarna ook echt meer moeite gekregen met slapen, vooral het in slaap vallen. Eenmaal in slaap ging het wel. Ik had heel veel baat bij zo’n flexibel lang zwangerschapskussen. Dan kon ik op m’n zij liggen en toch een soort van m’n benen draaien alsof ik op m’n buik lag. Ben nu 5 weken zwanger, kan nog op mn buik slapen, hopelijk mag ik dit nog lang doen want ik vind het het allerlekkerste haha