9 Reacties

gisteren

Ik heb wat wollen items gevraagd: Balaclava van Joha of Dilling Slofjes van Joha

gisteren

Wollen pakjes, jasjes of slofjes. Hartstikke duur, maar wel superfijn!

gisteren

Wij hebben een nachtlampje van Himalayazout gevraagd, muts/sjaal/wanten en Charlys slofjes! Wij wilde ook alleen praktische dingen

gisteren

Disco lamp

gisteren

Glo Pals Sensory play Jar. Een 'pot' gevuld met water en glitter met een lichtje erin. Onze zoon raakt maar niet uitgekeken!

gisteren

Reactie op BMK01

Disco lamp
Dit staat op lijstje van m’n peuter haha Ik denk dat ik zo een speel mat wil zoals deze https://woewoe.nl/product/speelkleed-fairy-lagoon-van-carpeto-s/

gisteren

Klein rugzakje om wat makkelijker spulletjes mee te nemen dan die luiertas. Ik vind die van little Dutch -fairy garden erg leuk
Wij doen geen kerst maar hadden voor de sint: Pyjama feetje (matchen met grote zus) Vtech tuimelbeertje (echt een mega hit!) Kiekeboe olifant (vind ze niet echt interessant) Joha wollen wantjes Joha balaclava (we gaan skiën) Skipak Badbekertjes met zuignap Badzitje van smoby Van de Hema een walvis die water sproeit in het bad, super grappig ding Grote foam speelmat 2x puckababy 4 seizoenen bag 2 setjes kleren Hello hossy rugzakje voor kdv Wij hebben redelijk wat gekocht maar ook omdat we nog een dochter van 8 hebben, moest het in balans zijn. Hebben veel praktische cadeaus gekocht die ze vooral nodig heeft tussen sint en haar eerste verjaardag. Beter zo voor de feestdagen dan tussendoor alles te moeten kopen. Wellicht zit er nog iets tussen waar iemand iets aan heeft :).

17 uur geleden

Cadeaubon voor uitjes, het gaat leuk worden om naar de dierentuin te gaan of naar kindermusea komend jaar. Of bijdrage voor weekendje weg/ oppas tegoed. Verwenpakket voor jezelf haha, massage voor mama oid. Prentenboeken Mooie slaapzak alle seizoenen IELM pakje voor rond de 10+ maanden als ze op de fiets kunnen of buiten gaan kruipen in het gras