8 Reacties

5 maanden geleden

Ik ken dat merk niet maar ik zou je adviseren om te gaan voor een wandelwagen die snel en makkelijk en compact inklapbaar is en dat zoveel mogelijk in de was kan mocht je een baby krijgen die veel spuugt.

5 maanden geleden

Ik zou letten op een grote mand en een goede klep tegen de zon. Ken het merk verder niet!

5 maanden geleden

Ken dat merk ook niet. Wij hebben een Joolz day kinderwagen en een Joolz aer buggy al in huis. Erg tevreden over. Zeer goede kwaliteit en ook geschikt voor lange mensen. Maar is prijzig. Dus beste is om die tweedehands op de kop te tikken dan

5 maanden geleden

Google laat een kinderwagen zien die in Nederland twee keer zo duur is als in Duitsland. De Duitse prijs komt in mijn ogen meer overeen met hoe ik de kinderwagen eruit vindt zien. Een megakleine boodschappenmand en de wagen oogt goedkoop. Er is een reden dat je ze in de gebruikelijke babywinkels niet ziet denk ik dan maar.

5 maanden geleden

Hier ook eerste kindje en ik vond het shoppen voor een kinderwagen vrij overweldigend. Wij hebben met black Friday een Easywalker Jimney gekocht en zijn hier heel tevreden over. Voor ons waren all terrein banden (die niet stuk gaan) en, een dichte mand en voldoende ventilatie belangrijk. Ik denk dat je goed moet nadenken waar en hoe je de kinderwagen wilt gebruiken. Wij hebben een hond en wandelen veel dus ik vond een stevige belangrijk die in het bos en op het strand kan. Van Asten babystore heeft hele praktische YouTube filmpjes waar uitleg staat over elke kinderwagen en ook vergelijkingsmateriaal. Misschien kun je daar ook iets vinden over de Carrello. Als jullie deze heel fijn lijkt, dan waarom niet deze馃檪 Ik werd uiteindelijk zo gek door alle adviezen en opties dat ik heel blij ben met degene die we als eerste op het oog hadden

5 maanden geleden

Wij hebben een uppababy V2 voor onze eerste kindje gebruikt. En wat een fijne kinderwagen. Vooral de bak eronder is vrij ruim.. wat heel fijn is. We gebruiken deze kinderwagen straks uiteraard weer. Hij kan straks omgebouwd worden naar een duo wagen met een set adapters erop.

5 maanden geleden

Wij hebben vorige week de easywalker harvey 5 gekocht met flinke korting, anders hadden we onze cybex balios wandelwagen aangevuld met een nieuwe wieg, autostoel enz maar nu was dit zelfs voordeliger

5 maanden geleden

Ik heb de Joolz Geo3, fantastisch ding. Lekkere grote mand ook onder want gebruik hem meer als boodschappen wagen. Soms groot in de achterbak maar ik wil toch een grotere auto hahaha. Maar echt wel in de uitverkoop gekocht met 500 korting.