14 Reacties

20 dagen geleden

Ik had dit ook op 8DPO. Andere testen echt wel duidelijk hoor, op 10 DPO deed ik nog eentje want ik wachtte expres 1 dag langer nog en die gaf wel zwanger aan.

20 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ik had dit ook op 8DPO. Andere testen echt wel duidelijk hoor, op 10 DPO de ...
Raad je mij aan om een test te doen met streepjes? Dan ga ik die morgen even aanschaffen. Heb nog wel een cb die ga ik dan maandag doen. Ben dan op 11 dpo

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger1ste

Raad je mij aan om een test te doen met streepjes? Dan ga ik die morgen eve ...
Niet die van CB met blauwe strepen! Ik heb te vaak over negatief en indroog etc gelezen. Of vals positief etc. Dus ik heb die zelf nooit gekocht. Ik heb action gebruikt altijd, roze doosjes, extra vroeg. En van Easy @ Home. Heb je wel met een andere al positief getest?

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger1ste

Ja dat lijkt me een goed plan! 😊 Ik duim voor je! ✨

20 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Niet die van CB met blauwe strepen! Ik heb te vaak over negatief en indroog ...
Nee deze periode niet eerder getest. Enkel vandaag met 8 dpo. Die van de action wel gebruikt in mei. Helaas is dat een miskraam geworden

20 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ja dat lijkt me een goed plan! 😊 Ik duim voor je! ✨
Dankjewel🤍

20 dagen geleden

Het is zo frustrerend. Het is dat de action gesloten is. Anders pakte ik meteen de auto😂😂

20 dagen geleden

Reactie op Zwanger1ste

Nee deze periode niet eerder getest. Enkel vandaag met 8 dpo. Die van de ac ...
Ah sorry ik ging een beetje uit van dat je de digitale deed voor bevestiging van een andere test. Maar dan alsnog kan het alsnog hoor op bv. 10 DPO. Soms is het eerder en soms iets later. Snap dat het dan nu weer heel spannend is! 🥺

20 dagen geleden

Reactie op CHRISTMASLOVER

Ah sorry ik ging een beetje uit van dat je de digitale deed voor bevestigin ...
Neee heb de digitale meteen gedaan, omdat niet altijd een streepje zichtbaar is. Alhoewel 8dpo ook te vroeg kan zijn ivm mijn lange cyclus en ik niet weet wanneer de innesteling is. Heb geen bloed of iets gehad. Wel steken tijdens mijn eisprong. Ik wacht het even af. Ik doe maandag wel de cb test.

20 dagen geleden

Testen kunnen zelfs nog op NOD negatief blijven. En zo vroeg dpo kan er van alles gebeuren. Als je last hebt van testdrang zou ik goedkope ergens halen. Action of online bestellen. Maar het kan zeker weten nog! Sowieso tot 15 dpo ofwel nod..

20 dagen geleden

Lijkt me wel eerder een topic voor de groep kinderwens...

20 dagen geleden

Je cyclus is 33 dagen. Wanneer in die 33 dagen is je eisprong? Als de periode na je eisprong langer is dan 14 dagen dan zou ik voorlopig nog even wachten met testen. 8 dpo is heel vroeg en zegt helemaal niets. Als je dan positief test kan alsnog je menstruatie uitbreken en dan heb je alleen maar onnodig teleurstelling. Er heersen momenteel allerlei virussen waardoor je je misschien anders dan normaal voelt. Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar ik zou dit pas testen als je op cyclusdag 33 niet ongesteld bent.

20 dagen geleden

Reactie op Oktomom

Je cyclus is 33 dagen. Wanneer in die 33 dagen is je eisprong? Als de perio ...
Mijn eisprong is de 26ste van september geweest. Van de 26ste tot 10 oktober is precies 14 dagen. Ja ik wacht nog even af. Wilde maandag of dinsdag weer testen, gezien mijn nod 10 okt is