18 Reacties

4 dagen geleden

Heb dit 3 maanden terug gehad .. ik vrees voor een biochemische zwangerschap en dat het komt als een menstruatie .. met geluk heb je gewoon niet genoeg hcg in je systeem over een paar dagen testen en probeer de vroege ultra vroege clear blue test . Ik ben 5w en 2 dagen en heb alleen een positieve test met de ultra vroege test .

4 dagen geleden

Je zou eens kunnen kijken op Google hook effect.

4 dagen geleden

Reactie op Fem 🦋

Je zou eens kunnen kijken op Google hook effect.
Met 5 weken lijkt me sterk tenzij ze een drieling krijgt ..

4 dagen geleden

Reactie op Lbnmzlf

Heb dit 3 maanden terug gehad .. ik vrees voor een biochemische zwangerscha ...
Ik denk dat dat wel kan kloppen want de testen liepen ook echt niet op. Maar dat is toch raar dat je niet genoeg hcg hebt met 5 weken om een knaltest te krijgen. Ik had overigens wel een gister avond een donkerdere maar nog wel licht streepje op de action normale en vanmorgen was die streep alweer lichter

4 dagen geleden

Reactie op Lbnmzlf

Met 5 weken lijkt me sterk tenzij ze een drieling krijgt ..
Yep mee eens zeker omdat de andere testen al afnemen

4 dagen geleden

Reactie op Fem 🦋

Je zou eens kunnen kijken op Google hook effect.
Ik denk dit ook niet inderdaad, omdat mijn testen al vanaf het begin af aan licht bleven en niet opliepen of amper opliepen. De hoop daarvan is ondraaglijk. Ik hoop dat de mk dan snel op gang komt

4 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Ik denk dat dat wel kan kloppen want de testen liepen ook echt niet op. Maa ...
Ik had 3 maanden terug dus ook 2 digitale positieve testen voor m’n menstruatie moest komen , 1 gaf zwanger aan en de andere zwanger 1-2 weken Mijn menstruatie kwam een week later dan gewoonlijk en twee dagen ervoor had ik al een negatieve test ik was heel vermoeid en wat Krampjes maar voor de rest niet veel van gemerkt .. blijf positief als het een mk word dan ben je daarna vruchtbaarder ! Heel veel sterkte en geluk ❤️

4 dagen geleden

Ik denk ook dat je een biochemische zwangerschap hebt (gehad). Ik heb het ook meegemaakt en had toen ook niet oplopende testen. Was toen uiteindelijk 3 dagen te laat ongesteld maar. Hopelijk lost je lijf het zelf op 😘😘

4 dagen geleden

Ik sluit me aan bij degenen die zeggen dat dit op een biochemische zwangerschap lijkt. Die had ik vorige cyclus ook, en direct de ronde erna weer zwanger. Dat wens ik jou ook toe! Sterkte aankomende weken 🫂

4 dagen geleden

Reactie op Lbnmzlf

Ik had 3 maanden terug dus ook 2 digitale positieve testen voor m’n menstru ...
Dankjewel voor je informatie! ❤️

4 dagen geleden

Reactie op wesa

Ik denk ook dat je een biochemische zwangerschap hebt (gehad). Ik heb het o ...
Dankjewel! Mijn vorige mk was met 5 weken wist van niks. Maar dat was een heel stuk heftiger dan een menstruatie. Hoe heb jij het toen verder ervaren als ik vragen mag?

4 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Ik sluit me aan bij degenen die zeggen dat dit op een biochemische zwangers ...
Ik vrees dat dit bij mij ook het geval is. Hoe heb je het de volgende cyclus aangepakt? Was dit redelijk volgens je 'normale' patroon?

4 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Ik sluit me aan bij degenen die zeggen dat dit op een biochemische zwangers ...
Dankjewel, mag ik vragen hoe lang het bij jou duurde voordat het los kwam en hoe je dat ervaren hebt?

4 dagen geleden

Reactie op Veronne_9

Ik sluit me aan bij degenen die zeggen dat dit op een biochemische zwangers ...
Jaa precies het is een teleurstelling maar door dat k erna vruchtbaarder ben hield ik hoop en nu weer 5 weken ❤️

4 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Dankjewel! Mijn vorige mk was met 5 weken wist van niks. Maar dat was een h ...
Mijn biochemische voelde als een normale menstruatie. Ik heb ook nog twee andere keren slecht oplopende zwangerschapstesten gehad en die bleken op een onbekende locatie te zitten. Dat had een hele lange nasleep maar die kans is wel klein hoor.

4 dagen geleden

Reactie op NellyMichelle

Dankjewel, mag ik vragen hoe lang het bij jou duurde voordat het los kwam e ...
Een week na mijn eerste positieve test begon het bloeden. Eerst licht, en de dag dat het echt doorbrak voelde het als een hevige menstruatie. Ik kon vrij snel de knop om zetten en ik zie die cyclus meer als een mislukte cyclus dan een echte miskraam. Maar dat komt ook omdat ik eerder een miskraam heb gehad bij 9 weken en dat was een heel andere ervaring (veel zwaardere krampen en stolsels, toen echt een nacht lang de wc niet kunnen verlaten). Het kan zijn dat dit voor jou anders voelt en dat mag natuurlijk ook. Helemaal niet gek om hier verdrietig om te zijn!

3 dagen geleden

Volgens mij mag je bij bloed altijd de verloskundige bellen, in de zin dat je niet tot na het weekend hoeft te wachten

3 dagen geleden

Reactie op dD_E

Volgens mij mag je bij bloed altijd de verloskundige bellen, in de zin dat ...
Dat mag altijd inderdaad, alleen heb ik (nog) geen bloedverlies. Wel een beetje krampjes maar dat heb al de afgelopen 2 weken