10 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben precies dit, volg graag mee

4 maanden geleden

Hier ook hetzelfde! Ik heb een badcape opgerold en eronder gelegd..

4 maanden geleden

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Chicco. Zodra ik antwoord heb, zal ik het hier delen.

4 maanden geleden

Ik heb hier ook last van maar dan met maxi cosi iora air cosleeper.. het valt me op dat wanneer ik de zijkant open laat staan (aan het bed) hij scheef is, maar wanneer ik deze weer vast/omhoog doe is het bedje weer recht.. heel irritant wel want durf haar zo niet in te bakeren omdat ik bang ben dat ze omrolt.

4 maanden geleden

Ik heb hier ook last van, mijn dochter rolt ook naar ons toe. Ik heb er nu wat hydrofieldoeken ondergelegd aan 茅茅n kant. Dat leek even te helpen, maar na de voeding gebeurde het toch weer helaas. Heb je al een antwoord van de klantenservice, Noorderling?

4 maanden geleden

Nee. Helaas nog niet. Ik kan ze ook niet bellen. Ik probeer wel even een bericht via Instagram 馃槄 en anders nog maar een contactformulier invullen

4 maanden geleden

Ik heb ook een contactformulier ingevuld eergisteren, maar ook nog geen reactie. Ik merk wel dat het helpt als ik haar erin leg dat ik de cosleeper even rechtzet. Dan staat die nog niet compleet goed, maar rolt ze iig niet meer naar 茅茅n kant.

4 maanden geleden

De klantenservice vroeg mij of ik de cosleeper ook vast had gezet aan het bed met de bijgeleverde sjorbanden. Nee, eerlijk gezegd niet. Ik vind het makkelijk dat ik de cosleeper wat weg kan drukken als het moet. Maar oke, bed vastgezet en nu staat het bedje wel stevig recht 馃槄. De wieg stand is nu wel bijna niet bruikbaar.

4 maanden geleden

Hmm gek, heb ook deze cosleeper, al weken in gebruik en heb hier geen last van. Cosleeper staat gewoon los, niet met die banden vast 馃

4 maanden geleden

Hebben wij ook! Ik heb een handdoek onder het matrasje gelegd aan de kant waar hij telkens naartoe rolde