273 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb dus vannacht om half vijf een bolletje pindakaas gegeten 馃槼

4 dagen geleden

Ik ben al vanaf 6:30 wakker en heb nog geprobeerd te slapen aangezien ik ziek ben maar het enige wat ik voor me zie is die appel die op mij wacht 馃槺馃槺馃槺

4 dagen geleden

KAAAS KAAAAS KAAAAAAAAAAAS. Tosti, broodje ham kaas, kaasblokjes, cracker kaas. Ik wil kaaaaaas.

4 dagen geleden

Reactie op Anni92!

KAAAS KAAAAS KAAAAAAAAAAAS. Tosti, broodje ham kaas, kaasblokjes, cracker ...
Heerlijk 馃槏

4 dagen geleden

Laatste tijd opeens ham 馃槀

3 dagen geleden

Reactie op EvaMarjolein

Laatste tijd opeens ham 馃槀
Alleen idee wordt ik al wat misselijk 馃槀馃槀馃槀馃槀 Zo grappig hoe verschillend het is Ik ben nog wel steeds team kaas

3 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Alleen idee wordt ik al wat misselijk 馃槀馃槀馃槀馃槀 Zo grappig hoe verschillend ...
Hahahahaha ja gaat echt in fases. Had eerst echt elke dag zin in ananas en nu opeens meloen 馃槀

3 dagen geleden

Kiwi en passievrucht!! Kan niet wachten tot de winkel zo open is om weer een voorraadje in te slaan 馃槀

2 dagen geleden

Reactie op Anni92!

KAAAS KAAAAS KAAAAAAAAAAAS. Tosti, broodje ham kaas, kaasblokjes, cracker ...
Kaas bitterballen van Old Amsterdam zijn ook zooooo lekker 馃い

2 dagen geleden

Sinaasappels! 馃崐 elke dag 2 soms 3

2 dagen geleden

Groene appels!! 馃槀馃

2 dagen geleden

Reactie op MMom625

Sinaasappels! 馃崐 elke dag 2 soms 3
Toevallig ook koud? Hier is het echt koud fruit appels sinaasappels kiwi etc allemaal koud 馃ぃ馃ぃ

2 dagen geleden

Vandaag enorm veel zin gehad in zoet en ongezond. En zag laatst iemand iets zeggen over flavour powder, daar een paar test zakjes van besteld 馃槄 Heerlijk net een klein glaasje volle kwark met new York cheesecake smaak 馃い Niet eens heel veel op maar wel vol 鈽猴笍鈽猴笍

2 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Toevallig ook koud? Hier is het echt koud fruit appels sinaasappels kiwi et ...
Hier ook!! Hetzelfde geldt voor drinken, drinken moet koud koud koud met ijsklontjes!

2 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Hier ook!! Hetzelfde geldt voor drinken, drinken moet koud koud koud met ij ...
Precies dat!!! Wel nog ff tandpasta voor gevoelige tanden gehaald. Nooit eerder last van gehad maar nu had ik een paar gevoelige kiezen 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Vandaag enorm veel zin gehad in zoet en ongezond. En zag laatst iemand iets ...
Jaaa lekker h猫 die flavor powder! Echt idee dat je toetje eet maar toch gewoon gezond en goede vulling!

2 dagen geleden

Ik heb net 4 zachte kaas ui bollen weg zitten vreten 馃槼馃檲

2 dagen geleden

Appels. En bolletjes met kaas. Love them.

2 dagen geleden

Ik had vandaag zo een trek in saoto soep, is een heerlijke Javaanse kippensoep met tauge, hardgekookt ei, met heerlijke hete ketjapsaus.. ik heb het zelf gemaakt, 2 kommen op, is echt een maaltijdsoep.. heb nog over, morgen ga ik er weer van smullen

2 dagen geleden

Reactie op Nora GN

Ik had vandaag zo een trek in saoto soep, is een heerlijke Javaanse kippens ...
Haha ik had vlak voor de zwangerschap gemaakt en de restant in de vriezer. In totaal nog 4 porties afgelopen weken allemaal opgemaakt laatste vorige week 馃槆馃槆馃槆 Zoooo lekker haha