274 Reacties
2 dagen geleden
Oh my... ik heb dus naast de kaas ook straciatella yoghurt ontdekt! De smaak van de yoghurt en dan met de stukjes chocola 馃馃く
En ik las hier iets terug over AH cruesli cookies and cream...twijfelde ontzettend en as we speak is mijn man naar de winkel voor de 'koffie' variant.... terwijl ik nog een paar lepels schep uit de stracciatella yoghurt...
Leuk, zwanger zijn 馃槀
2 dagen geleden
Crackers roomkaas bieslook met avocado ! 馃グ en cracker met SCHAAFKAAAASSS馃槏馃槏馃槏
2 dagen geleden
Reactie op mvdg
Ik heb dus vannacht om half vijf een bolletje pindakaas gegeten 馃槼
Omg lekker
2 dagen geleden
Appels, mandarijnen choco donuts , yog met choco cruesli. Maar ik kan dus niet veel kwijt daarna heb ik zo鈥檔 volle buik? En ik kom niet aan ook beetje gek want snoep echt..
2 dagen geleden
Reactie op michelle1709
Appels, mandarijnen choco donuts , yog met choco cruesli. Maar ik kan dus n ...
Dat heb ik ook! Door heftige misselijkheid eerst 3kg afgevallen..dat ging weg.. toen kwam ik bijna een hele kilo aan (daar komt het dacht ik) en van de week weer afgevallen. Mijn vk zegt: geen zorgen maken, je kindje doet het goed, als jij eet wanneer je trek heb/gewoon goed eet en voldoende vocht drinkt, hoef je je geen zorgen te maken. Je kindje pakt toch eerst wat hij/zij nodig heeft en dan pakt je lichaam reserves als dat nodig is.
茅茅n dag geleden
Reactie op Nazaria
Dit wil ik nu ook maken馃槀
Haha ik stond ze vanochtend ook te maken 馃槀 gelukkig had ik de ingredi毛nten in huis
茅茅n dag geleden
Reactie op MMom625
Jaa moet inderdaad zeker koud! Ijskoud water met limoen partjes erin ook er ...
Oewwww dat klinkt heerlijk 馃槏
茅茅n dag geleden
Ik wil warme chocolademelk 馃槀馃槀馃槀馃槀
Waarom echt alles waar zuivel in zit terwijl dat echt niet ok茅 is voor mij?!