274 Reacties

één dag geleden

Oké hier dus geen appels meer maar melk. 🥛 Dont know why maar melk. En laat dat nou net op zijn hier 🙄

één dag geleden

Bakkersroom 🤤

één dag geleden

Reactie op J.W.N

Ik droooom over droge worst... Helaas duurt het nog een laaaange tijd voord ...
Je mag deze!!

één dag geleden

De goedkoopste brie, zo uit het vuistje! 😝

één dag geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik wil warme chocolademelk 😂😂😂😂 Waarom echt alles waar zuivel in zit te ...
Waarschijnlijk is het de kleine die het dan wilt!

één dag geleden

Reactie op Amomb

Dat heb ik ook! Door heftige misselijkheid eerst 3kg afgevallen..dat ging ...
Meen je, goed om te lezen zeg dat de vk dat zegt! Gisteren had ik hutspot gemaakt ik had er zoveel trek in en na een broodje mega misselijk amper kunnen lopen alsnog ik geen mm ruimte meer over heb in m’n buik (mega gekke boeren laten) en dan besef ik dat ik maar een kleine portie op kan 🙈 zelf ben ik nu 1 kilo afgevallen en ben 12 weken. Ben benieuwd hoe lang dit nog aan houd voor ons. Ben je verder oké? 😊

één dag geleden

Reactie op JovialeTijgeroog233843

Oké hier dus geen appels meer maar melk. 🥛 Dont know why maar melk. En la ...
Je kunt ook zuivelvrije chocomel pakken :) scheelt een hoop buikpijn 🙃

één dag geleden

Zijn er ook meiden die dus gekke combinaties van voeding maken? Ik heb dus al de hele tijd in mijn hoofd om een bolletje pindakaas met augurk te gaan maken. Maar ik durf het niet aan 😂😂

één dag geleden

Reactie op Thmr

Waarschijnlijk is het de kleine die het dan wilt!
Jaaa extra calcium. Echt alles met zuivel klinkt nu goed maar voor mijn darmen is dat een zeer slecht idee. Hoewel ik nu dus wel meer kaas eet en niet idee heb dat ik er last van heb. Chocomelk nu de plantaardige versie halen. Dus de kleine schiet daar nog niets mee op 😂😂😂😂 Ik slik overigens wel bewust ook calcium supplementen extra omdat ik weet dat het eten niet goed is voor mij. Nu geniet ik enorm van mijn koffie met havermelk en een drupje flavordrop vanille 🤤🤤

één dag geleden

Reactie op mvdg

Zijn er ook meiden die dus gekke combinaties van voeding maken? Ik heb dus ...
Tot zo ver gekste frambozen met de perzik snoepjes er naast 🤪 terwijl ik nooit die snoepjes lekker vind. Maar gewoon proberen wie weet is het goddelijk 😂😂😂😂

één dag geleden

Vandaag stoofvlees maken 🤤🤤 In de ochtend ben ik nog niet misselijk dus de ui en het vlees stond me nog niet tegen 😅😅 Nu hopen dat ik het vanavond daadwerkelijk kan eten 🤣🤣

één dag geleden

Reactie op daantjemaas

Je mag deze!!
Weet je dat zeker? 🥰 zo lekker om gewoon mee te kunnen eten!

één dag geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik wil warme chocolademelk 😂😂😂😂 Waarom echt alles waar zuivel in zit te ...
Calcium!

één dag geleden

Reactie op mvdg

Als je het geproefd hebt, laat je het dan weten? Haha

één dag geleden

Ja meiden ik heb een nieuwe craving wat k echt nu elke dag eet …. Zooooo niet gezond maar zooooo lekker!!! Kipgrillworst met kaas even in plakjes snijden en in de magnetron doen dan word het lekker warm en dan op een volkoren pistoletttt

één dag geleden

Reactie op Lisette0211

Ja meiden ik heb een nieuwe craving wat k echt nu elke dag eet …. Zooooo ni ...
Kipgrillworst met kaas gewoon zo!!!! Hahaha

één dag geleden

Reactie op michelle1709

Meen je, goed om te lezen zeg dat de vk dat zegt! Gisteren had ik hutspot g ...
Oh sterkte, naar is dat ja! Gelukkig neemt de misselijkheid bij mij steeds meer af.. dus dat scheelt. Lief dat je het vraagt, maar ik ben oké! Ik vind soms meer ee combi met een peuter van 3 nogal pittig😂 Hopelijk knap jij ook snel op!🌻

één dag geleden

Reactie op Lisette0211

Te lekker

één dag geleden

Reactie op mvdg

Ik zei dit tegen m’n collega en die eet dit serieus wel eens. Maar dan met sambal erbij. Ze zei “je moet t zien als Chinees ofzo waarbij je iets met saté eet, waar ook zoetzuur bij zit. Is helemaal niet gek” 😂

één dag geleden

Reactie op Lisette0211

Liefst nog met dikke laag roomboter