236 Reacties
15 dagen geleden
Ik denk bij 7 weken eerste. Vandaag 8 en wilde dus gisteren persee die diepvries pizza 😂
Ik die dus altijd voor een week boodschappen dus ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
En of er ook nog vreemde combinaties komen 😂
15 dagen geleden
Ik ben vorige week maar naar de bioscoop gegaan want ik had enorm veel zin in de zoute popcorn!! Wel echt die van de bios… tis jammer dat t zo duur is anders was ik vandaag ook gegaan 😂🥲
15 dagen geleden
Mijn eerste craving was vorige week vrijdag, zag een foto voorbij komen van mijn tantes couscous met gegrilde kip uit de oven en groenten😍 ik werd gek, ik heb haar gebeld en mezelf uitgenodigd, en ochh wat was die couscous verrukkelijk.. maar nu moet ik er niets meer van hebben hahaha.. verder had ik trek in gepureerde groentesoep, en surinaamse broodjes kipkerrie met lekker sambal.. en Oja vandaag had ik ook trek in een lekkere broodjes döner van de Turk, lekker met knoflooksaus en sambal.. mijn volgende craving is Saoto soep🤦🤦 deze zwangerschap denk ik alleen maar aan eten eten eten word gek van mezelf hahaha 🤣
15 dagen geleden
Van die Westland slaatjes en kipnuggets of een mc chicken. Inmiddels beginnen de mc Donalds punten aardig op te lopen 😅.
15 dagen geleden
Toast met gebakken champignons en een klein scheutje ketjap 🤤🤤🤤
Altijd al fan van maar vandaag zat het echt enorm in mijn hoofd. Dus die zit ik nu te eten 🤣🤣
15 dagen geleden
Appels, broodjes sellerie salade met kaas (what the hell haha), nog niet op maar denk er de hele dag aan: een dikke hamburger met crispy chicken van de mac (kwam daar voorheen nog geen 1x per jaar haha). Sowieso broodjes waar ik echt als een hamburger in moet bijten.😅 tompouce, Maar heb ook al 2x ravioli gemaakt waarbij ik ieder half uur 1tje pak om te hopen dat de misselijkheid stopt.. al met al niet echt gezond allemaal.. ik probeer ieder half uur iets te eten om de intense misselijkheid en het braken te temperen maar ik ben benieuwd wat jullie dan pakken? Wat wel gezond is?
15 dagen geleden
Ik vergeet de allerbelangrijkste: VANILLE VLA 🥰🥳😍 hahah ook iets wat ik never at
15 dagen geleden
Oohh zo een huzarensalade keek ik normaal echt niet naar om ook iets wat ik ineens heerlijk vind 😂😂😂
15 dagen geleden
Reactie op FlorissanteVuurvogel175358
Appels, broodjes sellerie salade met kaas (what the hell haha), nog niet op ...
Ik ging goed op watermeloen als ik misselijk was.
Verder lu zeezout crackers 😅
15 dagen geleden
Reactie op FlorissanteVuurvogel175358
Ik vergeet de allerbelangrijkste: VANILLE VLA 🥰🥳😍 hahah ook iets wat ik ...
Deze! Ik zei tegen mijn man: haal even 4 pakken vanille vla.
Hij keek me aan of ik gek was: 4pakken? 4 LITER? We eten nooit vla.
Nu wel m’n liefste, nu wel.
15 dagen geleden
Reactie op desperate23
Deze! Ik zei tegen mijn man: haal even 4 pakken vanille vla.
Hij keek me a ...
Hahaha ja dit is zooo herkenbaar, probeer te minderen maar helaas pindakaas haha
15 dagen geleden
Reactie op GirlyGirlx
Ik ging goed op watermeloen als ik misselijk was.
Verder lu zeezout cracke ...
Dat is inderdaad een stuk gezonder, goede optie om eens te proberen
14 dagen geleden
Reactie op Mieswh
Sushi... ik moet de hele dag aan sushi denken. De grap is, ik lust geen een ...
Aaah wat herkenbaar, ik had bij me vorige zwangerschap (8) jaar geleden ook zo een craving naar sushi, toen mocht je nog wel garnalen, ik was dol op die ebi tempura, maar nu mag je alleen sushi met groente/gebakken kip
14 dagen geleden
Ik ga zo lekker op vlees.... of het nu kip is, gekruide Speklappen, gehaktballen, uiteraard hamburgers van de Mac... jeetje.... we eten thuis echt 1x per week vlees (normaalge
normaal gesproken) en de grootste grap is nog....
4 jaar geleden was ik gewoon een mega vegetariër 😂 dat is dus gestopt bij de zwangerschap van mijn dochtertje destijds😅 toen moest ik ook alleen maar vlees.
14 dagen geleden
Op sommige dagen eet ik dus bijna niks maar zoals vandaag heb ik zo veel gegeten, omdat ik gewoon de hele dag door dan honger heb, niet normaal