266 Reacties

12 dagen geleden

Broodje leverpastei, helemaal niet de bedoeling nu. Dus ik sta elke ochtend een portie leverpastei af te wegen en probeer zoveel mogelijk broodjes ermee te beleggen 馃槀 ik denk dat m鈥檔 lichaam behoefte heeft aan vitamine A.

12 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Broodje leverpastei, helemaal niet de bedoeling nu. Dus ik sta elke ochtend ...
Oeeh inderdaad oppassen! Niet te veel. Misschien is Path茅 ook wat? Ik ben op de vegan Pathe over gegaan van kips. Die vind ik ook erg lekker. Heel stom want ik eet eigenlijk al heel lang geen varkensvlees en nu ineens wel zin in zulke producten 馃槄

12 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oeeh inderdaad oppassen! Niet te veel. Misschien is Path茅 ook wat? Ik ben o ...
Ik heb het er met de verloskundige over gehad en 1 portie per dag mag gewoon 鈽猴笍 ik had dit de vorige zwangerschap ook, toen duurde het een week of 3 en was het over. Als het niet stopt, koop ik inderdaad de vega(n) variant 鈽猴笍

11 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Hahaha ja ik had mn vriend gebeld en die heeft voor me gehaald
Ik ben trots haha

11 dagen geleden

Wok met dikke noodles en groenten en een beetje pittig. Kan er wel van dromen!!! Vandaag weer een bak gehaald bij iwok&go. Het moet ook echt van zo een tent zijn en niet homemade馃槄

11 dagen geleden

Reactie op nm87

Wok met dikke noodles en groenten en een beetje pittig. Kan er wel van drom ...
Hahahahaha ik heb precies hetzelfde, die lekkere udon noodles馃槏 ik ben gek erop鈾ワ笍

11 dagen geleden

Reactie op Nora GN

Hahahahaha ik heb precies hetzelfde, die lekkere udon noodles馃槏 ik ben gek ...
Erg he hahaha..nomnomnom lekkerrr

11 dagen geleden

Reactie op nm87

Erg he hahaha..nomnomnom lekkerrr
Vandaag heb ik het zelf gemaakt thuis maar is niet zo lekker als van een woktent馃う

11 dagen geleden

Reactie op Nora GN

Vandaag heb ik het zelf gemaakt thuis maar is niet zo lekker als van een wo ...
Ja dat had ik paar dagen terug ook.. gister volgehouden maar vandaag toch maar even gehaald

11 dagen geleden

Reactie op Maroes93

Hier steeds zin in Witlof met ham en kaas uit de oven, wil dat iedere dag w ...
Haha grappig, ik eet normaal veel vegetarisch maar nu mega veel zin in vlees 馃檲

11 dagen geleden

Kaas, kaas, kaas alles met kaas! De hele dag trek in kaassouffl茅, mozarella, tosti, pizza, broodje kaas met mosterd, bursts met pesto,kaasblokjes (Krijg al honger van deze opsomming) Maakt niet uit wat het is, als er maar een vorm van kaas in zit. Ik word er gek van 馃槀

11 dagen geleden

Ik heb enorm behoefte aan optimel, liefst rood fruit smaakje :) Mandarijntjes ook heerlijk. Nu met 8 weken wel aardig misselijk, dus eerder afkeer voor verschillende soorten eten. Waar ik de eerste weken lekker chips en chocola kon snoepen, heb ik daar nu echt helemaal geen trek in. Een cracker gaat er wel in, of een beetje appelmoes.

11 dagen geleden

Reactie op AttenteVuurvlieg916443

Ik heb een flinke afkeur tegen 眉berhaupt alle luchtjes bij elke avondmaalti ...
Dat heb ik ook met water. Bij het idee van water word ik misselijk.. WATER, hoe dan? 馃槄

11 dagen geleden

Reactie op D2024

Ik heb enorm behoefte aan optimel, liefst rood fruit smaakje :) Mandarijntj ...
Mandarijntjes at ik eerst heel veel, maar krijg ik nu niet meer weg omdat ze te zuur zijn.. maar vervolgens ga ik wel augurken staan eten naast de koelkast 馃槄

11 dagen geleden

Reactie op Roxn

Kaas, kaas, kaas alles met kaas! De hele dag trek in kaassouffl茅, mozarella ...
馃槀馃槀馃槀馃槀 dit heb ik ook maar dan met zuivel intolerantie 馃檲馃檲馃檲 Voordeel wel. Mijn stoelgang gaat prima 馃檭馃檭 (Wel erg opgeblazen buik)

11 dagen geleden

Ik heb echt zooooo veeeel zin in bifiworstjes en heb er net ook eentje gegeten maar bedacht me later pas dat het salami is. Wat denken jullie? Google zegt verschillende dingen, volgens de KU Leuven kan het maar volgens anderen weer niet. Zo'n lang houdbare worst zal toch wel oke zijn?

11 dagen geleden

Reactie op Jaime14

Ik heb echt zooooo veeeel zin in bifiworstjes en heb er net ook eentje gege ...
Zwangerhap geeft aan dat je ook deze goed moet verhitten

11 dagen geleden

Reactie op Jaime14

Ik heb echt zooooo veeeel zin in bifiworstjes en heb er net ook eentje gege ...
Goed verhitten

11 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Zwangerhap geeft aan dat je ook deze goed moet verhitten
Ah men! Ik zie het inderdaad. Nja, dan moet ik het voortaan maar eerst even in de oven doen, vast ook lekker :)

11 dagen geleden

Reactie op Jaime14

Ah men! Ik zie het inderdaad. Nja, dan moet ik het voortaan maar eerst even ...
Vast wel! Droge worst mee bakken met pannenkoeken is ook super lekker, dus dit vast ook