272 Reacties

9 dagen geleden

Ik was laatst lunchen en ik mocht alle lekkere dingen niet op de kaart (o.a. carpaccio, janken). Dus chagerijnig koos ik voor de avocado toast. Nou het water loopt me nog in de mond dat ik zelf alle ingrediënten in huis heb gehaald voor dit simpele broodje en het regelmatig maak haha 😂. Oooh en ik eet ineens allerlei snoep terwijl ik amper suiker eet normaal

8 dagen geleden

Omg ik heb net dus een hele grote bak gemaakt heel simpel (ik ga er vast nog wel meer aan toevoegen maar dit is wat ik had) 1 hele komkommer in stukjes en 2 tomaten en dan een schepje heksenkaas er doorheen dit kan ik zo iedere dag eten wat heerlijk 😱😱😱

8 dagen geleden

Ik heb zo een trek in de verse jus d'orange van de Jumbo😱😱

8 dagen geleden

Mars ijsjesssss 💃🏼

8 dagen geleden

Hebben jullie ook dat het elke dag een andere obsessie is? Ik ben elke avond in de supermarkt te vinden omdat ik het dan MOET hebben. Gisteren was het fruitijs en vandaag cocopops 😂 word echt een beetje moe van mezelf haha.

8 dagen geleden

Reactie op Vlinder 🦋

Hebben jullie ook dat het elke dag een andere obsessie is? Ik ben elke avon ...
Ja…. Vorige week heel veel kaas….. gisteren was het appels. En vandaag waren de paprika Chips erg lekker 🤭😝

8 dagen geleden

Reactie op Vlinder 🦋

Haha echt he! Het ene moment fruit, dan weer kaas en vervolgens ijs 🤣

8 dagen geleden

Mijn vrouw kan binnen een paar minuten een doosje smeerkaas cubes van de la vacht qui rit opeten😂

7 dagen geleden

Reactie op Vlinder 🦋

Heel herkenbaar 🤣😃

7 dagen geleden

Reactie op Vera1509

Mijn vrouw kan binnen een paar minuten een doosje smeerkaas cubes van de la ...
Zo leuk! Ik krijg ook een kindje met mijn vriendin 🥰

7 dagen geleden

De leverpastei craving is over! 🥳

7 dagen geleden

Ik heb een nieuwe! 😅 Cruesli “Cookies & Cream” van Albert Heijn huismerk met melk. Moet ook specifiek die cruesli zijn, anders hoeft het niet 😂 At het voordat ik zwanger was wel eens met yoghurt, maar dat krijg ik nu niet weg.

7 dagen geleden

Ik heb de hele tijd zo’n zin in een oliebol maar vind het eigenlijk nog te vroeg 😂 maandag na de echo of die nou goed of slecht is mag ik van mezelf een oliebol

7 dagen geleden

Ik dacht dat ik geen cravings had, maar het valt mijn man op dat ik meer zin heb ik kaas 🤔 en ik kan nu al niet wachten om een tosti voor de lunch te maken 😂

7 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ik dacht dat ik geen cravings had, maar het valt mijn man op dat ik meer zi ...
Haha ik heb echt een week lang iedere lunch een tosti gegeten helemaal aan het begin 😅

7 dagen geleden

Reactie op VWJ

Pff, dit heb ik ook! Heb laatst een hele zak babybel gehaald😂

7 dagen geleden

Reactie op VWJ

😂😂 Jaaaaa kaas kaas en nog eens kaas!!! 🥺🥺

7 dagen geleden

Reactie op MK-89

Ik heb de hele tijd zo’n zin in een oliebol maar vind het eigenlijk nog te ...
Jaaa lekker doen!!! Ik krijg nu zin in appelflap hier van 😂😂

7 dagen geleden

Al 2 a 3 dagen Kimchi voor mij 🙈 dus heb al 2 bakjes op....

7 dagen geleden

Brie!!!!😍😍😍