55 Reacties

één maand geleden

Haha! Nu nog geen cravings, maar bij mn eerste zwangerschap heb ik mn tong kapot gegeten door zure matjes en moam ballen 🤣🤣 Moet daar nu echt niet aan denken! Wel snel honger nu 🥲

één maand geleden

Ik ben vanochtend in mijn koffiepauze even snel naar de winkel gefietst voor Bastogne koeken bij de koffie. Die kon ik echt niet zonder drinken 🙈

één maand geleden

Reactie op Jannie101

Ik ben vanochtend in mijn koffiepauze even snel naar de winkel gefietst voo ...
🫣drink jij bastogne koeken? 🤣

één maand geleden

Reactie op Didjaa

🫣drink jij bastogne koeken? 🤣
😂 haha nee, al doop ik ze wel in de koffie 😅

één maand geleden

Reactie op Jannie101

😂 haha nee, al doop ik ze wel in de koffie 😅
🤣🤣 t stond er gewoon te grappig 🫣 Maar ik doop ze ook in de koffie, dus snap je zin helemaal 🤣

één maand geleden

Ik heb smeerkaas ontdekt😂

één maand geleden

Hahaha ik heb net lasagne met Doritos ontdekt🙈🤣🤣is lekkerder dan ik dacht

één maand geleden

Dadels!! Ik begon erover tijdens een gezellig moment met m’n man 😅 (iets wat ik namelijk ook erg spannend vind na net zo’n testuitslag) 🤷‍♀️

één maand geleden

Ik heb zo’n zin in een kaassoufflé!

17 dagen geleden

Deze! Pffff

17 dagen geleden

Ik heb trek in een McFlurry M&Ms, heb maar slagroomijs gekocht en M&Ms om het thuis te maken haha🫢😳

17 dagen geleden

Soep! Heel veel soep.. allerlei soorten, als het maar vers gemaakt is 😅

17 dagen geleden

Reactie op J_de

Hahaha ik heb net lasagne met Doritos ontdekt🙈🤣🤣is lekkerder dan ik dach ...
Hier wil ik meer van weten 😂

17 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Hier wil ik meer van weten 😂
HAHAHA ik zat lasagne te eten als avond eten en had toen die blauwe zak Doritos naast me en ja kreeg toen de gedachten om een stukje lasagne op het chipje te zetten en ja vond het best lekker🤣🤣

16 dagen geleden

Reactie op J_de

Hahaha ik heb net lasagne met Doritos ontdekt🙈🤣🤣is lekkerder dan ik dach ...
🤣🤣🤣🤣

16 dagen geleden

Ik at dus nooit havermout, moest er niks van weten brrr. Eergisteren boodschappen proberen te doen. Naast meloen waterijsjes (waar ik van moest huilen want er stond een bordje "binnenkort niet meer verkrijgbaar bij") was het enige wat ik meenam, havermout? Gisterochtend een bord van weggewerkt, wie ben ik???!

15 dagen geleden

Reactie op Hayley🌻

Ik heb trek in een McFlurry M&Ms, heb maar slagroomijs gekocht en M& ...
Ja hier ook craving McFlurry!

15 dagen geleden

Ik heb vorige week een chocolade koekje in sojasaus met knoflook gedipt. Het smaakte nog ook. Ik zit nu vooral weer in een fase dat ik niet weet wat ik wil eten, terwijl ik wel honger heb. En dat is helemaal vervelend, want raak er gewoon geïrriteerd van haha.

15 dagen geleden

Nu nog niet echt coatings, wel vd week super veel zin in speciaal saus op een hamburger.. Eerste zwangerschap hele zwangerschap liters Sinaasappelsap gedronken en griesmeelpap en al het zoetigheid was niet aan te slepen.

15 dagen geleden

Reactie op Amomb

Nu nog niet echt coatings, wel vd week super veel zin in speciaal saus op e ...
Coating ook niet😂 bedoelde craving