55 Reacties

7 dagen geleden

Ik had zo trek in zuurkool opeens🙈 net staan maken en heerlijk zuurkool als lunch gegeten🤣

7 dagen geleden

Reactie op Tbas

Ik had zo trek in zuurkool opeens🙈 net staan maken en heerlijk zuurkool al ...
Ohhhh lekker!

7 dagen geleden

Worstenbroodjes!!! Zelfgemaakte (bladerdeeg met daarin een - al dan niet vega- knakworstje), zo makkelijk maar zo heerlijk!

7 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Worstenbroodjes!!! Zelfgemaakte (bladerdeeg met daarin een - al dan niet ve ...
Kwartier op 220 graden in de oven 👌

7 dagen geleden

Witte (normaaal lust ik dit niet) bolletjes met Vega pate 🤤

7 dagen geleden

Pennywafels 🙈

7 dagen geleden

Broodje hamburger . Ik sta er mee op en ga er mee naar bed. Gelukkig is het niet zo maar te koop en moet je het specifiek halen of bestellen anders zou ik het de hele dag eten. Mijn vorige zwangerschap was dit een van mijn laatste creavings

7 dagen geleden

Blikjes coca cola vanille 🤣

7 dagen geleden

Stamppot andijvie en rookworst! 😂 Ik eet normaal vaak vega, maar dat crave ik nu totaal niet haha.

7 dagen geleden

Ik heb de hele dag trek maar geen idee in wat, en als ik wat eet dan ben ik meteen vol en ziek 😅 mijn vorige zwangerschap wilde ik alleen maar dunne patat met veel zout en mayonaise.. Nu heb ik dus geen idee..

6 dagen geleden

Brood met pasta! Funfact: ik ben lactose intolerant, maar eet zo de pot pasta met melk van mn man leeg😂

6 dagen geleden

Olijfolie!! Ik wil overal koudgeperste olijfolie op. Het is zo erg dat ik de drang voel om een slok olijfolie te drinken maar dat heb ik tot nu toe maar niet gedaan 🤣🤣

6 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Olijfolie!! Ik wil overal koudgeperste olijfolie op. Het is zo erg dat ik d ...
Haha omg die kende ik nog niet 😄

6 dagen geleden

Turkse rijst met sambal en knoflooksaus 🤤 het liefst iedere dag 🙈😂

6 dagen geleden

Reactie op NinaLu

Ik móet al weken tomaat bij mijn ontbijt 🍅 🤷🏽‍♀️ Verder door opgeblazen ...
Ik heb precies hetzelfde! Een boterham met kaas en een hele tomaat in plakken.. 🤷🏼‍♀️ eerder at ik alleen yoghurt in de ochtend