31 Reacties

23 dagen geleden

Vanmorgen voor het eerst een knaltest, 4+6. Dit is vanaf 10 dpo om de dag.

23 dagen geleden

Ik heb door dit forum geleerd wat een knaltest is haha. Mijn eerste test was gelijk een knaller, dat was 5 dagen na nod. Dat kwam omdat ik niet had verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn en ik ben wel eens vaker wat later.

23 dagen geleden

Hier vanmorgen met 4+5 een knaltest! Nog niet zo dik als de controle streep, maar wel bijna 🤞🏻🍀

23 dagen geleden

Hier met 3+6 al een knaller. Maar vermoed dat mn eisprong wat eerder was dan normaal.

22 dagen geleden

Ik heb 6 dagen elke dag test gedaan vanaf dag dat ik het moest worden. En had op dag 3 knaller

19 dagen geleden

Reactie op lJw.

Vanmorgen voor het eerst een knaltest, 4+6. Dit is vanaf 10 dpo om de dag.
Dit stelt mij gerust ik testen woensdag licht positief maar nog geen mega veel dikkere streep dus zal het nu even laten rusten en over een paar dagen testen 🥹

19 dagen geleden

Ik ben denkelijk 1 dag voor nod (onderste test). Zat in de rustmaand nu. Heb de maand hiervoor bij 5e iui poging een chemische zwangerschap gehad, dus weet niet wanneer mn ovulatie nu is geweest?

19 dagen geleden

Ik had een knaltest op dag 14 DPO. Begon op 10DPO met een licht streepje dus dat is snel opgelopen!

19 dagen geleden

Ik had "pas" bij 5+3 een knaltest maar weet mijn ovulatiedag niet. Als het maar oploopt!

18 dagen geleden

Hier bij 3.6 een lichte test en bij 4.3 een knaller 🫶🏻

18 dagen geleden

Bij mij met 4+4. De test die ik ervoor had gedaan was met 3+6 en die was al wel duidelijk maar geen knaller

18 dagen geleden

Ik heb dit nog niet gehad. Ik ga morgen weer testen. Hoop het!!! 🍀🙏🏻

18 dagen geleden

Dit was m’n laatste test 1 dag na m’n nod. Knallend genoeg voor mij ☺️

18 dagen geleden

De onderste heb ik net nog gedaan, hij stijgt mooi zo te zien! Vrijdag of zaterdag zou mijn NOD zijn geweest

18 dagen geleden

Vandaag met 4+3 een knaltest! 💕

18 dagen geleden

Ik lees hier veel knal testen ik heb dat echter nog niet en ben 1 week overtijd. Ik heb 18 sept mijn LH piek gehad. Nu begin ik dus super te twijfelen of ik dan toch wel echt zwanger ben.

18 dagen geleden

Onderste is van vanochtend, 4+4 😍

18 dagen geleden

Reactie op EnergiekeVos413362

Ik lees hier veel knal testen ik heb dat echter nog niet en ben 1 week over ...
Ik heb 17-9 mijn piek gehad en wel echt een knaller nu. Heb je doorgetest? Als de test elke twee dagen donkerder is kan je zien dat je hcg stijgt. Maar als het al dagen gelijk is dan lijkt het een beetje op een biochemische zwangerschap/ hele vroege miskraam. 😢

18 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Ik heb 17-9 mijn piek gehad en wel echt een knaller nu. Heb je doorgetest? ...
Hij loopt wel wat op ga woensdag weer testen wil niet te vroeg testen steeds en er 2 dagen tussen laten

17 dagen geleden

Op mijn NOD een knaltest. Voelt nogsteeds heel onwerkelijk