5 Reacties

13 dagen geleden

Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben en ik doe graag aan wielrennen. Sinds zaterdag nog niet ivm moeheid en krampjes, maar ben het zeker wel van plan en ga proberen goed naar mijn lichaam te luisteren. Heb dit ook bij vrouwen in mn omgeving wel gezien! Er wordt wel aangeraden niet ineens veel meer of harder te gaan sporten dan voor je zwangerschap dus misschien wel handig om het een beetje voorzichtig op te bouwen. Dus ook naar je lichaam luisteren ☺️ sporten is juist heel goed tijdens de zwangerschap! 🤰🏼

10 dagen geleden

Idd wat ks49 zegt, sporten is goed. Als je inderdaad voorheen nauwelijks sporten dan zou ik het heel rustig opbouwen. Luister verder ook goed naar je lijf, die geeft het ook wel aan tot hoe ver je kan gaan. Rusten is nml ook goed, zeker bij vermoeidheid. Ik dans zelf ook en blijf het gewoon door doen tot ik het aan iedereen ga vertellen, ben dan van plan is aan de dansdocent te vragen wat verstandig is.

10 dagen geleden

Ik bleef bij de eerste lekker crossfietsen en olympisch gewichtheffen. Luister goed naar je lijf en lees wat wel en niet kan. Dansen moet gewoon kunnen en ik denk dat de baby het juist heel leuk gaat vinden.

10 dagen geleden

Sporten is alleen maar goed! Ik ben een hardloper en ken vrouwen die nog prima halve marathons lopen zwanger. Dansen lijkt me echt geen risico!

10 dagen geleden

Ik sport ook nog 2x per week (hockey) en zodra ik bij 3 maanden ben, stop ik daar tijdelijk mee. Bij m’n dochter was ik weer begonnen toen zij 3,5 maand was en dat voelde toen prima.