9 Reacties

4 maanden geleden

Waar wil je het voor gebruiken? Voordeel groter: gaat langer mee en is ook langer als speelplekje te gebruiken als je buiten bent. Nadeel iets groter en zwaarder. Hier gebruikt vooral voor buiten, tuin, strand, bergwandelingen en met de nachttrein. Niet als vervanging van campingbed jaarrond, omdat van de grond af toch vaak fijner slapen is. En ze rollen met bedje en al om, die van ons iig wel. Dus hebben zelf iets geknutseld met spanband, maar dat is niet veiliger natuurlijk.

4 maanden geleden

Reactie op Emvi86

Waar wil je het voor gebruiken? Voordeel groter: gaat langer mee en is ook ...
Vooral voor overdag. Bijvoorbeeld voor een dutje als we in de tuin of een dagje weg zijn met de oudste. Of als we ergens op visite zijn. En ook als speelplekje. Ben niet van plan om haar er snachts in te laten slapen dus zal vooral voor overdag zijn wanneer wij erbij zijn. Ik weet niet of de peuter variant nu té groot zal zijn? Ik zag dat het baby tentje 120 cm lang is. Dat is net zo groot als een ledikant? Vind haar nu nog zo klein in het ledikant. Maar het is ook zonde als ze er vrij snel uitgegroeid is. Ze is nu 8 weken, welke zou je aanraden?🙈

4 maanden geleden

Ik heb de Peuter Deluxe Tent gekocht en het open strandtentje. Ik ben er ontzettend blij mee. Mijn overweging om de Peuter-versie te kopen was inderdaad zodat ‘ie langer meekan. Ik vind beide tenten echt prima te sjouwen.

4 maanden geleden

Reactie op OplettendeReiger173453

Vooral voor overdag. Bijvoorbeeld voor een dutje als we in de tuin of een d ...
ik heb ook zo'n tent gekocht. Meer om incidenteel in te laten slapen op bijv. een hotelkamer of op bezoek inderdaad. We hebben het nog niet gebruikt dus ik kan daar helaas nog niets over zeggen. Ik heb wel gelijk de peutervariant gekocht. Ik bedoel, dan maak je het bed dan alsnog kort op zodat ze met benen bij voeteneind ligt. Vind het zelf onzin om een babyvariant te kopen als ze daar misschien zo uitgegroeid is

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga inderdaad toch maar voor de peutervariant. Hebben jullie het matrasje van 2,5 cm? Of die van 3,5?

4 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Ik heb de Peuter Deluxe Tent gekocht en het open strandtentje. Ik ben er on ...
Hoe heb je het lakentje ingestopt? Het matrasje zit vast met ritsjes dus ik kan niet instoppen 😅

4 maanden geleden

Reactie op Gienana no

Hoe heb je het lakentje ingestopt? Het matrasje zit vast met ritsjes dus ik ...
Ons matrasje zit los geloof ik? Ik had een matrasje van 3.5 cm bijgekocht. Dus dat werd allemaal los geleverd en ligt er op deze foto ook los in. Geen ritsjes gezien haha.

4 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Ons matrasje zit los geloof ik? Ik had een matrasje van 3.5 cm bijgekocht. ...
Ah oké dat verklaart haha! Bij ons tentje zit aan de onderkant van de tent (dus aan de buitenkant) een rits waar je het matrasje in kan doen.

4 maanden geleden

Toevallig vorige week de baby variant gekocht. Mijn dochter van 8 en haar vriendin paste er samen nog in dus dat baby bedje is echt heel groot. Mijn ervaring is ook dat je het tot ongeveer een 2 jaar gebruikt, daarna heb ik het niet meer nodig gehad. Ik heb wel ook een gewoon campingbedje.