14 Reacties
6 maanden geleden
Ons zoontje had dit afgelopen weekend. En zelfs 37,8 met romper aan. Mijn zoontje is nu 5 weken oud en 5 weken te vroeg geboren, dus we blijven heel voorzichtig.
Ik heb de afdeling van het ziekenhuis waar hij zat ook gebeld en die zeiden dat ik het even moest aankijken en als ik het niet vertrouwde ik langs mocht komen.
We hadden de airco die dag aangesloten en romper uit en toen zakte zijn temperatuur weer, al vond ik hem toen ook echt nog warm aanvoelen. Mijn vriend vermoedde dat t niks was en wilde niet onnodig naar het ziekenhuis gaan. Maar als het nogeens voorkomt zou ik het wel voor de zekerheid laten checken of de huisarts bellen
6 maanden geleden
Reactie op LarissaSp
Afgekolfde moedermelk mag 6 uur buiten de koelkast en kun je dan op kamerte ...
Ervan uitgaande dat kamertemperatuur ca 21° is en niet richting de 30 zoals nu, is het 8uur houdbaar. Maar je mag niet stapelen dus het is dan niet ook nog 8dagen in de koelkast houdbaar.
6 maanden geleden
Reactie op RRV2002
Als je je zorgen maakt dan bel je toch de dokter?😊
Ik kan nogal snel in paniek raken.. dus vandaar mijn vraag of ook meerdere baby's hier last van hebben.
6 maanden geleden
Reactie op LarissaSp
Afgekolfde moedermelk mag 6 uur buiten de koelkast en kun je dan op kamerte ...
Jaa die van mij ook om de 2 uur , dan zal het misschien toch het weer zijn die ze zo onrustig maakt
6 maanden geleden
Reactie op IsabelleB1999
Ons zoontje had dit afgelopen weekend. En zelfs 37,8 met romper aan. Mijn z ...
Ja begrijpelijk, fijn dat het daarna is afgezakt. Ik heb net even gemeten het is nu 37.0 dus voor nu kijk ik het aan. Is vooral de combinatie van diarree en verhoging dat ik even in paniek raakte 😅
6 maanden geleden
Reactie op Mi Lady
Maar diarree? Mijn zoontje krijgt ook direct borstvoeding in combinatie met ...
Ja dat herken ik trouwens, heeft mijn zoontje ook alleen vandaag was het zoveel en liep door zijn kleding waardoor ik toch dacht dat het diarree was, achteraf gezien, net wat je zegt het is nooit echt hard geweest aangezien hij ook afgekolfde melk krijgt, misschien was het warme temperatuur dan toch vanwege het weer..
6 maanden geleden
Ja dat herken ik trouwens, heeft mijn zoontje ook alleen vandaag was het z ...
Mijn advies, blijf em voorlopig temperaturen, zolang dat goed is en je gevoel roept niet dat er toch iets mis is dan is het gewoon goed, maar altijd naar je gevoel luisteren, als moeder voel je het vaak wel.
6 maanden geleden
Ik ben vanavond met mijn 8 dagen oude baby naar de huisartsenpost gegaan. Het was zó warm in huis dat hij in een krappe 3 uur tijd 6 poepluiers produceerde en moest kokhalzen. Gisteren en vanmiddag heeft hij ook twee keer moeten spugen. Ik maakte me zorgen om zijn vochtbalans, huisartsenpost wilde hem graag direct zien. Ze hebben gecheckt op uitdroging maar vooralsnog is dat niet aan de orde. Ik kreeg het advies even niet te voeden op verzoek, maar de komende nacht om de 3 uur te voeden en we hebben inmiddels via via een mobiele airco op de kop getikt. Was echt niet tof om ‘m zo te zien. Maar bij twijfel, bel de huisartsenpost! Ze kunnen altijd even meedenken.
6 maanden geleden
Reactie op Mi Lady
Mijn advies, blijf em voorlopig temperaturen, zolang dat goed is en je gevo ...
Dankjewel, ja dat is denk ik voor nu ook het enige dat ik kan doen, blijven checken
6 maanden geleden
Reactie op TaylorMae1994
Ik ben vanavond met mijn 8 dagen oude baby naar de huisartsenpost gegaan. H ...
Oh dat is dan ook even schrikken geweest voor jullie. Vanwaar de 6 poepluiers , of was dat ook diarree?