23 Reacties

vorig jaar

Haha sorry maar denk dat je door draait

vorig jaar

Ja hoor dat mag! Vragen zijn niet raar als het om de gezondheid van je kleine gaat. Ik zou alleen die stallen binnen vermijden, dat kan soms niet goed zijn voor een zwangere 鈽猴笍 Ik ga bijna om de week. Geniet er van!

vorig jaar

Nou zo gek is de vraag ook weer niet. Minder boerderij wordt wel afgeraden! Sommige dieren kunnen wel degelijk bacteri毛n overbrengen die schadelijk kunnen zijn. Het ligt er denk ik een beetje aan waar je heen wilt. Schapen, geiten en koeien aanraken wordt afgeraden. Een olifant kan ik niets over vinden 馃檭馃檭 Sowieso voordat je wat eet handen wassen e.d. dan moet het prima kunnen 鈽猴笍

vorig jaar

Reactie op GirlyGirlx

Nou zo gek is de vraag ook weer niet. Minder boerderij wordt wel afgeraden! ...
Het is geen boerderij maar echt een dierentuin zoals ouwehands dierenpark, dus denk dat t dan geen probleem gaat zijn. Je mag die dieren dan ook niet aanraken

vorig jaar

Reactie op Maryam 19

Het is geen boerderij maar echt een dierentuin zoals ouwehands dierenpark, ...
Dan kan het zeker. Bv in Emmen wild lands hebben ze ook kinderboerderij er bij in zitten. Dus dat zou ik dan overslaan maar verder gewoon lekker genieten 馃グ

vorig jaar

Reactie op Lindsay105

Haha sorry maar denk dat je door draait
Denk het niet hier bij ons (Emmen) in wildlands hebben ze ook een kinderboerderij gedeelte dat kan je beter vermijden... aapjes en prariehondjes lopen er los om je heen... Dus ik snap de twijfel wel

vorig jaar

Reactie op BAMPatricia

Denk het niet hier bij ons (Emmen) in wildlands hebben ze ook een kinderboe ...
Haha aah sorry, ik zie alle reacties inderdaad. Ik zou daar totaal niet over na gedacht hebben

vorig jaar

Reactie op Lindsay105

Haha aah sorry, ik zie alle reacties inderdaad. Ik zou daar totaal niet ove ...
Haha dat kan natuurlijk馃槉

vorig jaar

Reactie op BAMPatricia

Denk het niet hier bij ons (Emmen) in wildlands hebben ze ook een kinderboe ...
Maar bij de dierentuin waar ik heen ga heb je ook apen, leeuwen, stokstaartjes. Moet ik me zorgen maken?

vorig jaar

Reactie op Maryam 19

Maar bij de dierentuin waar ik heen ga heb je ook apen, leeuwen, stokstaart ...
Dat hebben ze hier ook馃槈 maar nee ik ga er vanuit dat je ze niet gaat aaien of ermee gaat knuffelen馃槉

vorig jaar

Reactie op BAMPatricia

Dat hebben ze hier ook馃槈 maar nee ik ga er vanuit dat je ze niet gaat aaien ...
Nee idd niet van plan hahaha! Maar mochten de kinderen ze aaien en mij daarna aanraken?

vorig jaar

Nee joh, lekker gaan en gewoon je handen wassen voor het eten.

vorig jaar

Reactie op Maryam 19

Nee idd niet van plan hahaha! Maar mochten de kinderen ze aaien en mij daar ...
Ik neem aan dat de kinderen ook geen leeuwen gaan knuffelen馃槣馃槣 en sowieso als ze geiten of iets aanraken even handen wassen, maar dat vind ik standaard

vorig jaar

Reactie op BAMPatricia

Ik neem aan dat de kinderen ook geen leeuwen gaan knuffelen馃槣馃槣 en sowieso ...
Hahaha okee! Bedankt voor je reacties 馃グ

vorig jaar

Reactie op Maryam 19

Hahaha okee! Bedankt voor je reacties 馃グ
Hihi graag gedaan馃槉

vorig jaar

Vandaag op de radio hoorde ik dat zoenen met alpacas ook wordt afgeraden 馃槀馃槀馃槀 ook als je niet zwanger bent 馃お

vorig jaar

Reactie op GirlyGirlx

Vandaag op de radio hoorde ik dat zoenen met alpacas ook wordt afgeraden 馃槀 ...
馃槀馃槀馃槀馃槀

vorig jaar

Reactie op Maryam 19

Nee idd niet van plan hahaha! Maar mochten de kinderen ze aaien en mij daar ...
Gewoon wat vaker je handen wassen :-) zolang je zelf niet innig met de schapen knuffelt komt het helemaal goed.

vorig jaar

Ik ben vorig weekend geweest, ik ga er niet vanuit dat dat niet kan ofzo hoor 馃檲 ik vond het vooral een hele walk 馃ぃ

vorig jaar

Reactie op GirlyGirlx

Vandaag op de radio hoorde ik dat zoenen met alpacas ook wordt afgeraden 馃槀 ...
He? Echt? Balen. Moet ik w茅茅r een nieuwe hobby zoeken 馃槩