10 Reacties

het is beter om iets binnen te krijgen dan niks, teveel cola is wel niet goed door de cafe茂ne

3 dagen geleden

Ik heb ook last van misselijkheid haha. Ik leef op yoghurt met aardbeien, rijstwafels en steeds een klein beetje avondeten wat mijn liefdevolle man voor me kookt. Vandaag begonnen met meet water drinken en het helpt me enorm! Gewoon blijven proberen om kleine beetjes van gezonde dingen te eten tot je iets vindt wat goed smaakt

3 dagen geleden

Assistent van huisarts vertelde dat kauwgum kauwen goed werkt tegen deze misselijkheid. Ik ben zelf ook hele dag door misselijk, maar kauwgum helpt wel bij mij. Nadeel is wel dat je sneller opgeblazen gevoel krijgt, maar heb dat liever dan misselijkheid

3 dagen geleden

Hier helpt thee met stukken gember erin en honing! Maar ook medicatie van de huisarts voor wanneer het echt niet meer gaat馃槉

3 dagen geleden

Had ik ook mijn eerste zwangerschap.. Alleen was het bij mij popcorn, geen chips ;p Ik was 17 kilo afgevallen in 18 weken.. ik ben nu pas 2 dagen over tijd, maar voel z贸 veel al, dat ik verwacht weer zo misselijk te worden..

3 dagen geleden

Mijn dieet is ook alles behalve gezond momenteel. E茅n gezond ding dat wel goed in de smaak valt: appels! Zoet, zuur, fris en sappig. Ik drink te weinig omdat het me zo gauw misselijk maakt, dus dan is het ook fijn om via een appel nog wat vocht binnen te krijgen

2 dagen geleden

Ik werk op de verloskamers, daar adviseren wij vrouwen die opgenomen waren ivm blijvend braken juist zoute chips te eten! Hier zit o.a jodium en vetten in wat je lichaam nodig heeft en je kunt steeds een paar chipjes / kleine beetjes eten. De cola zou ik afraden ;)

2 dagen geleden

Reactie op Memmie10

Assistent van huisarts vertelde dat kauwgum kauwen goed werkt tegen deze mi ...
Wat ook helpt om toch wat energie te houden is verdunde appelsap. Dus glas half appelsap/half watwr water. Zo is het niet te sterk en krijg je wel je suikers en elektrolyten binnen.

2 dagen geleden

Ik moest wel lachen om je post haha. Ik heb zelf opeens een obsessie met puntpaprika鈥檚 馃お cola kan volgens mij wel maar echt niet teveel ivm cafe茂ne!

2 dagen geleden

Reactie op Memmie10

Wat ook helpt om toch wat energie te houden is verdunde appelsap. Dus glas ...
Juist met spa rood. Drink ik graag ook als ik niet zwanger ben haha.