14 Reacties
vorig jaar
Wij hebben eerst een lijst gemaakt met iedereen aan wie we willen geven. Wij doen ook een babyborrel dus iedereen die naar daar komt/ uitgenodigd is hebben wij gerekend, per koppel 1 ding. Wij laten het ook maken door een suikerbonen winkel bij ons in de buurt. Wij hebben 115 stuks en hebben €470 betaald hier zit dan alles in wat wij gekozen hebben, dan ook het maken door de winkel zelf en 2 maanden huur van iets waar we het op wouden laten zetten als presentatie.
vorig jaar
Ik ben toevallig een evenement op fb tegengekomen van een doopsuikerwinkel in de buurt dat stopt met de winkel. Totale uitverkoop & grote korting. We zijn er langs geweest & hebben alles van potjes & flesjes al gekocht. We hebben geteld & zouden ongeveer 50 geboortekaartjes versturen maar kopen er wel een 30-tal meer voor het geval dat we mensen vergeten zijn of iemand een dubbeltje wil. Van doopsuiker hebben we 7 verschillende dingen, van elks 15. Olijfolieflesje, tube voor badzout, kaars, jute zakjes met edelsteentjes in, plantenpotje, wereldbolletjes voor kindersnoep & glaasjes voor doopsuikers. Voor de flesjes, tubes, jute zakjes, wereldbolletjes & glaasjes hebben we €80 betaald. 75 stuks & nog wat lint & droogbloemen. We gaan dan later nog stickers bestellen online met zijn naam om verder af te werken. De olijfolie, badzout, snoepjes, doopsuikers, plantjes & edelstenen kopen we ook nog later. De kaarsjes zal ik zelf maken waarvoor ik de mallen & sojawas koop online. Ik vermoed dat we nog eens €100 gaan spenderen aan de rest dat we nog niet hebben om de doopsuikers af te werken. Kostprijs van kaartjes heb ik geen idee. Dit hebben we nog niet bekeken.
Eerste kindje maar dit voelt voldoende aan qua aantal & lijkt mij nog betaalbaar/meevallen qua prijs.
vorig jaar
Reactie op JamsFamily
Ik ben toevallig een evenement op fb tegengekomen van een doopsuikerwinkel ...
Ik had al helemaal geen idee dat je verschillende dingetjes moest hebben!😱 Ik dacht dus gewoon voor iedereen een doosje suikerbonen. Hoe weet je dan wat je aan wie geeft of krijgt iedereen wel effectief een doosje suikerbonen?
vorig jaar
Reactie op Sarahtje2000
Ik had al helemaal geen idee dat je verschillende dingetjes moest hebben!😱 ...
Dat is onze eigen keuze om zoveel verschillende dingen te doen. Hoeft helemaal niet, hangt af van wat je zelf wil. Wij lusten beide geen doopsuikers & zijn niet het cliché type koppel vandaar dat we weinig normale doopsuikers doen & dan heel wat andere dingetjes in de plaats. Ik zal de mensen zelf laten kiezen wat ze willen. De wereldbolletjes met snoep zal denk ik vooral door de kindjes in de familie gekozen worden. Maakt ons niet uit wie wat neemt of kiest.
Niet iedereen zal een doosje doopsuikers kunnen nemen maar op elk ander geschenk zal zijn naam ook staan & hebben ze wel een cadeau'tje.
vorig jaar
Wij houden het hier supersimpel, we zijn niet van heel de poespas van tegenwoordig. We houden het maar 1 soort, een doosje met suikerbonen en voorzien dan evenveel doopsuikers als geboortekaartjes. Wij zijn dan ook van plan het zelf te maken, ons materiaal bij Ava te halen en met 110 stuks zouden we rond 200 euro komen. Je maakt het eigenlijk zo duur als je zelf wil. 😊
vorig jaar
Reactie op Sarahtje2000
Ik had al helemaal geen idee dat je verschillende dingetjes moest hebben!😱 ...
Wij hebben dit gekozen, en hebben voor de 2 suikerbonen soorten die we hebben gekozen ieders 25 stuks en dan van de geurstokjes 40 stuks omdat we denken dat dat meer in de smaak gaat vallen bij onze familie en vrienden. Wij laten hun dan ook 1 ding kiezen van de 3 want de ronde doosjes met snoepjes zijn voor de kindjes.
Bij ons krijgen de Meter en Peter van elk ding 1 en houden we voor ons zelf en onze dochter ook van elke 1.

vorig jaar
Wij hadden alles zelf gemaakt. We hadden in totaal 50 geschenkjes en er was nog redelijk veel over. Ik denk dat het in totaal zo'n €70 was.
Dit hadden we:
Glazen kokertjes met losse thee in (kokertjes van AliExpress, thee van een winkeltje)
Witte doosjes met 2 soorten snoep: zure snoepjes en smarties (doosjes van AliExpress, snoepjes van Aldi)
Een paar bellenblazen (Ava, die zijn al gevuld)
Op de doosjes met snoep en de bellenblazen hadden we naamstickers (Tadaaz)
Op de kokertjes had ik met goude lettertjes de naam gemaakt (zo'n vellen met letters ook van op AliExpress)
😊😊
vorig jaar
Reactie op Defne-xxx-
Wij hadden alles zelf gemaakt. We hadden in totaal 50 geschenkjes en er was ...
Heb jij toevallig zo een link naar de gouden letters?
vorig jaar
Reactie op BabyDriessen
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
THB29.39 | 1Pcs 3D Alphabet Nail Sticker Laser Silver/Gold 26 English Letters Nail Art Decals Self Adhesive Manicure 8*10cm Letter Sticker
https://a.aliexpress.com/_olLf0vx
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
THB75.27 | New Roman Small 26 Alphabet Letter Number Sticker Roman Letter Nail Stickers Uppercase Golden Silver Black Letter Stickers
https://a.aliexpress.com/_oB0dXMV
😊
vorig jaar
Tip!!!! Mijn beste vriendin stelt concepten samen 👌 zie https://www.studiogato.be
vorig jaar
Reactie op BabyDriessen
Wij hebben de naamstickers voor de doopsuiker nu ook via Ali exspres laten maken. 12 euro betaald voor 50 st, zoals de naam op het geboortekaartje 😱 mijn schoonzus had dit vorig jaar ook van daar en toen ze zei dat het van daar kwam, was ik verbaast omdat het net hetzelfde was als mijne 3 jaar geleden en 40 euro betaalde per 50 🙃
Je kan de verkoper een berichtje sturen met het lettertype van je geboortekaartje, ze vragen dan hoe groot je het ontwerp wil en stuurt je dan echt heel snel het ontwerp door. Het enige is dat je enkel goud of zilverkleur kan kiezen maar wij wouden toch goude naamstickers.
Ik bestelde deze;
Metalen Transfer Sticker 3d Custom Tekst Naam Zelfklevend, Met Elke Tekst In Goud En Zilver, Gemakkelijk Te Scheuren 50Pcs 50X10Mm
https://a.aliexpress.com/_EvK2luM
vorig jaar
Reactie op -RL
Wij hebben de naamstickers voor de doopsuiker nu ook via Ali exspres laten ...
Tnx