53 Reacties

25 dagen geleden

Helaas geen tips maar wel herkenbaar! Ik heb nu ook iedere dag sinds maandag een test gedaan 😅.

25 dagen geleden

Ik heb niet echt tips behalve afleiding zoeken (klinkt heel afgezaagd hé!). Ik moet mezelf constant tegen houden om niet te gaan testen. Ik haal toch morgen nog een extra test (de 26e positief getest) en als die nog positief is, dan ga ik maar proberen om niet meer te testen. Ik denk toch dat ik mezelf anders helemaal gek maak. 😳

25 dagen geleden

Ik heb het vanaf vandaag pas los kunnen laten, sinds maandag getest tm gisteren. Ik wilde het wel, ik heb de testen ook liggen, maar ik heb er zo een rust over gekregen dat ik bij mezelf dacht; het zit goed, testen is zonde want ik weet toch wel dat ik goed zwanger ben

25 dagen geleden

Ik heb vanaf vorige week dinsdag getest om de dag. En na vandaag stop ik met testen, het is goed en moet erop vertrouwen dat het deze keer goed zit🍀

25 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog een clearblue met weken indicator liggen, dus die ga ik nog doen en dan ga ik het daarna proberen los te laten.

25 dagen geleden

Niet blijven testen, ik deed dit ook met mijn vorige zwangerschap. 1 week na NOD knal test, week later streepje heel vaag.. vreesde het ergste, maar heb een heerlijk ventje op de wereld gezet Weet niet steeds niet hoe het kwam, maar heb mezelf die periode helemaal gek gemaakt Probeer je niet druk te maken, wat zijn moet dat zal zo zijn ❤️

23 dagen geleden

Reactie op Melanie,94

Niet blijven testen, ik deed dit ook met mijn vorige zwangerschap. 1 week n ...
Dit is het Hook effect, als je je je plas genoeg verdund met water blijf je wel een streepje zien 😉 Je maakt dan namelijk dermate veel HCG aan dat het reagens in de teststrip uitgeput raakt. Ik test door vanaf 9DPO totdat mijn sensitest kaartje vol is. Heb een BBZ en twee miskramen gehad, bij de BBZ had ik nauwelijks oploop de eerste testen dus even doortesten geeft mij rust en een mooi aandenken :)

22 dagen geleden

Ik heb de drang om elke ochtend te testen …. Ik ben nu 4 weken zwanger pff pas 16 okt eerste echo

22 dagen geleden

Ik test tot m’n nod (woensdag) en doe een week na m’n nod nog een cb weken indicator, zodat die ook oploop heeft ☺️ dan is het voor mij klaar.

22 dagen geleden

Dit is mijn positieve test 12 DPO. Op 9 DPO testte ik voor het eerst en zag ik een heel licht streepje met een zaklamp. 10 DPO was er met het blote hoog een heel licht streepje te zien. De intensiteit van het streepje loopt dus wel op. Ik wil wachten met m'n volgende test tot m'n NOD😊

22 dagen geleden

Reactie op Koosje1998

Ik heb de drang om elke ochtend te testen …. Ik ben nu 4 weken zwanger pff ...
Ik herken dit wel. Al moet ik zeggen dat mn testdrang minder wordt naarmate ik meer symptomen krijg. Ben gisteren de hele dag weeïg misselijk geweest en werd vanmorgen ook zo wakker. Daarnaast nog steeds een heel opgeblazen gevoel en 's avonds laat extreme honger, dus voel me wel heel zwanger😅. Dat stelt me ergens wel gerust. Hoewel ik me ook besef dat die symptomen ook kunnen blijven als het niet goed gaat, maar ik vertrouw maar op een goede afloop. Denk dat het zien van een kloppend hartje het enige is wat mij écht gerust kan stellen☺️

21 dagen geleden

Reactie op Zonne2024

Ik herken dit wel. Al moet ik zeggen dat mn testdrang minder wordt naarmate ...
Ik voel me dus niet zwanger omdat ik me niet zwanger voel. Ik ben denk ik ook gerust als ik het hartje heb gezien. De test drang is er namelijk nog steeds

21 dagen geleden

Ik snap je heel goed. Ik heb 2 dagen voor mijn NOD getest, 1 dag voor mijn NOD en vandaag weer 8 dagen na NOD. Het is toch fijn als je weet dat de waardes oplopen, omdat dit anders geen goed teken zou kunnen zijn. Ook jad ik gelezen dat je een week na je NOD een duidelijke uitslag hoort te hebben. Nu ik die na vandaag heb, heb ik besloten niet meer te testen. Over 2 weken heb ik wel al de echo met 7 weken.

21 dagen geleden

Ik snap de testdrang wel hoor, is toch het enige wat je zelf kan doen tot de echo. Toch doe ik het zelf niet. Ik heb alleen op mijn NOD getest (2 dan wel 😉) en daarna expres niet meer. Heb al een mk gehad en je testen kunnen nog lang na een mk positief zijn voordat ze pas gaan aflopen. Wil mezelf geen schijnveiligheid geven. Als het niet goed zit zie je het helaas vanzelf 🥲 Mijn tip voor het loslaten is dus vertrouwen hebben in je eigen lichaam en de positieve test. Je lichaam geeft het vaak vanzelf aan mocht het niet goed gaan, dus probeer vooral te genieten zolang je geen bloedverlies met krampen hebt ❤️

20 dagen geleden

Ik heb met mezelf afgesproken om maximaal 1 keer per week te mogen testen tot de echo (25okt). Dit meer om wat gevoel te houden bij de zwangerschap. Ik heb (gelukkig) helemaal geen kwaaltjes, waardoor ik me niet zwanger voel. Dan heb ik tussendoor nog wel wat punten nodig om zeker te weten dat het echt is wat er nu gebeurd. Is maar hoe je er zelf instaat!

20 dagen geleden

Hier 4 weken + 1 dag zwanger. Een hele mooie donkere streep. En toch zo onzeker. Is ook mijn eerste zwangerschap. Wil inderdaad ook gaan stoppen met testen maar de drang is zo groot om dit tot de echo te blijven doen... Heb pas eerste week november mijn eerste echo. Dus nog 4 weken wachten. Iemand geruststellende tips?

19 dagen geleden

Ik moet heel eerlijk zeggen na twee miskramen ben ik ook aan het doortesten. De eerste miskraam was met bijna 8 weken, dus leek goed te gaan en was alsnog heel verdrietig toen we het hoorden bij de echo…. De tweede keer liepen de testen niet op, dus ik kon me erop voorbereiden op die manier. Heb wel besloten dat zodra de testline echt zo vet is als de controlelijn ik het loslaat

19 dagen geleden

Gewoon lekker door blijven testen, wat anderen ook zeggen. Als dat jou meer rust geeft, gewoon doen! Ik ben vandaag 5+1. Tot 4+4 elke dag getest, nu overgegaan op om de dag. Heb 5 miskramen gehad dus denk dat een hoop verklaart. Maar al heb je er geen gehad, doe wat jou rust geeft. Dat is uiteindelijk het beste voor de baby. 🧡 Ik had vanmorgen een knal test dus wil morgen nog 1 keer een digitale cb doen en hoop dan 3+ te zien. Daarna moet ik het proberen los te laten, want donkerder en hoger worden ze op een gegeven moment niet meer haha.

19 dagen geleden

Ik begrijp je wel. Ik heb nu 5 dagen langs getest (ik ben 4+1) en ik wil volgende week woensdag graag ook oploop zien op mn cb weken indicator, dus dan zal ik ook nog gaan testen.

19 dagen geleden

Heb ze ff uit elkaar gehaald 😬😬😬 Zaterdag links, nu net rechts! Was bang dat mn hcg niet goed opliep, maar T3en 4 eindelijk duidelijk zichtbaar ipv turen, nu 5+2